  • 11. Data: 2014-06-30 17:07:48
    Temat: Re: Pomarańczowy lew
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 30 Jun 2014 16:32:21 +0200, KiloSierra napisał(a):

    > 11/10

    ojtam.. nie czepiajcie się maskotki. Nikt nie przynosi tyle ubawu co ona.
    I za to rozbawienie wiele grup wybacza jej rzeczy, których nie wybaczają
    nikomu innemu. No bo kto wymaga od papużki, żeby gadała z sensem?
    A papużki najprawdopodobniej są sporo inteligentniejsze

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 12. Data: 2014-06-30 18:09:30
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2014-06-30 11:00, Trybun napisał/a:

    > Orange chyba jednak nie handluje na Allegro..;-)

    Masz czelność twierdzić inaczej niż "Wszystkowiedząca"? ;-)

    --
    Czarek

  • 13. Data: 2014-06-30 21:58:54
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-06-29 08:13, dizel pisze:

    > sprzedawcy widzą że tylko
    > te z kodami się sprzedają, a pozostałe leżą, a zbliża się ich termin
    > ważności więc chowają te z kodami:)
    > Też zauważyłem że coraz trudniej trafić na takiego z kodem.

    trochę to do mnie nie trafia. Idę po kod, jak będą tylko bez kodu to nie
    kupię w ogóle.

  • 14. Data: 2014-06-30 22:03:07
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 30.06.14 17:07, Waldek Godel pisze:

> [...]
    > nikomu innemu. No bo kto wymaga od papużki, żeby gadała z sensem?
    > A papużki najprawdopodobniej są sporo inteligentniejsze

    Pewnie masz kompleks małego członka i w sieci próbujesz odzyskać to,
    co tracisz w sypialni w kontaktach z kobietą. Może nawet - z kobietą
    z brodą, bo skąd inaczej bierze się ten lumpenproletariacki mizoginizm?
    Specjalnie przed dokonaniem tego wpisu zapoznałem się z kilkunastoma
    wypowiedziami Animki, bo nie czytam wszystkiego i wszystkich jak leci.
    I nie widzę, by wyróżniała się jakoś specjalnie in minus na tej grupie:
    ot, czasem o coś spyta, czasem próbuje coś doradzić. No, stara się być
    pomocna, na miarę swoich możliwości, jak to kobieta. ;-) A że niekiedy
    coś palnie bez sensu? To jest grupa dyskusyjna i każdy ma prawo pisać
    co chce. Nawet głupoty. Nie upoważnia to Ciebie i Tobie podobnych
    zakompleksiałych palantów do chamskiego traktowania użyszkodnika
    newsów i skupiania się w kontekście Animki tylko na tym, co trolle
    lubią najbardziej: na wycieczkach ad personam. Ja wiem, że i na tej
    i na innych grupach jesteś traktowany przez wielu jako klasyczny
    przykład trolla - takiego bastarda po Arnoldzie Buzdyganie - ale
    to nie znaczy, że trollom wolno więcej na newsach.

    --
    collie

  • 15. Data: 2014-06-30 23:01:27
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-06-30 11:00, Trybun pisze:

    > Orange chyba jednak nie handluje na Allegro..;-)
    Może zaufani znajomi.

    --
    animka

  • 16. Data: 2014-06-30 23:04:46
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-06-30 17:07, Waldek Godel pisze:

> [...]
    > nikomu innemu. No bo kto wymaga od papużki, żeby gadała z sensem?
    > A papużki najprawdopodobniej są sporo inteligentniejsze

    To może napiszesz ynteligencie z marketingu co to jest ten pomarańczowy
    lew i dlaczego on jest taki ważny.

    --
    animka

  • 17. Data: 2014-06-30 23:07:22
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    Dzięki kochany skarbie, że napisałeś to co powinno się napisać :-)

    --
    animka

  • 18. Data: 2014-07-04 11:32:22
    Od: DJ Abelson(R) <h...@s...org>

    W dniu 2014-06-29 11:21, sunwick pisze:
    > a ja widuje prawie tylko takie z kodami, pewnie zalezy od lokalizacji
    > kraju, nad morzem jest ich pelno :)

    Tak, w GDA były ostatnio w Pierd Once

  • 19. Data: 2014-07-04 20:53:49
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-06-30 18:09, Czarek pisze:

    > Masz czelność twierdzić inaczej niż "Wszystkowiedząca"? ;-)

    Absolutnie obce mi są jakieś twierdzenia w tej kwestii, to tylko
    przypuszczenie, bo skądinąd wiem że dla kapitalisty nie istnieją jakieś
    bariery które by go powstrzymywały od zarabiania nawet po/na trupach, a
    co tu dopiero sprzedaż towaru na aukcjach internetowych.

  • 20. Data: 2014-07-04 20:54:41
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-06-30 23:01, animka pisze:

    > Może zaufani znajomi.