  • 1. Data: 2014-06-29 08:43:57
    Temat: Aparat 'stacjonarny' na karte SIM?
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Który z operatorów obecnie oferuje "stacjonarny" aparat telefoniczny (czyli
    tradycyjny aparat, słuchawka na sznurze) na kartę SIM
    GSM?
    Chodzi sam o aparat telefoniczny (hardware, bez karty), a nie o ofertę

  • 2. Data: 2014-06-29 09:25:49
    Temat: Re: Aparat 'stacjonarny' na karte SIM?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 29 Jun 2014 08:43:57 +0200 osobnik zwany 666 napisał:

    > Który z operatorów obecnie oferuje "stacjonarny" aparat telefoniczny
    > (czyli tradycyjny aparat, słuchawka na sznurze) na kartę SIM GSM?
    > Chodzi sam o aparat telefoniczny (hardware, bez karty), a nie o ofertę

    a jaki miałby być cel tego ćwiczenia?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2014-06-29 12:23:33
    Od: ToMasz <t...@p...fm>

    W dniu 29.06.2014 09:25, masti pisze:

    > a jaki miałby być cel tego ćwiczenia?

    oszczędności? Zamiana stacjonarki za 58zł na nolimit za 29? Oczywiśce
    tak aby seniorzy sie nie "pokapowali"?
    OStatnio nie słyszałem o stacjonarnych komórkach. jest jakiś czeski
    aparat ze słuchawką na sprężynie i komórka o wielkości starego
    bezprzewodowego którą oferowała era, w pakiecie era domowa. niestety,
    jeden i drugi model mocno stare, więc należy obawiać się problemów, stąd
    nie polecam. moja matka przywykła do komórkowej nokii, ale z pamietaniem
    o ładowaniu - ciężko
    ToMasz

  • 4. Data: 2014-06-29 12:48:12
    Od: ZakonSpirowany <x...@g...com>

    W dniu 29-06-2014 12:23, ToMasz pisze:
    > Zamiana stacjonarki za 58zł na nolimit za 29? Oczywiśce tak aby seniorzy
    > sie nie "pokapowali"?

    Ale przeglądałeś numery na jakie dzwonią?

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 5. Data: 2014-06-29 21:40:16
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-06-29 12:48, ZakonSpirowany pisze:

    > Ale przeglądałeś numery na jakie dzwonią?

    I to jest właśnie dobre pytanie.
    A co do telefonu - to ja babci podmieniłem Siemens Dect C100 bodajże na
    Panasonic KX-TU301.
    Już ma ponad rok i zadowolona. Poblokowałem tylko u operatora wszystko
    zbędne co się dało aby tylko funkcjonalność telefonu została.

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2014-06-30 20:23:18
    Od: K <...@...c>

    W dniu 29-06-2014 08:43, 666 pisze:
    > Który z operatorów obecnie oferuje "stacjonarny" aparat telefoniczny
    > (czyli tradycyjny aparat, słuchawka na sznurze) na kartę SIM GSM?
    > Chodzi sam o aparat telefoniczny (hardware, bez karty), a nie o ofertę

    nie na sznurze i nie wiem jak teraz, ale swego czasu bylo cos takeigo
    jak era domowa. dawali tam telefon sagem, ktory gabarytami i topornoscia
    przypominal dowolny telefon bezprzewodowy o stosunkowo duzym zasiegu.

  • 7. Data: 2014-07-01 02:04:53
    Od: i...@g...com

    W dniu niedziela, 29 czerwca 2014 08:43:57 UTC+2 użytkownik 666 napisał:
    > Kt�ry z operator�w obecnie oferuje "stacjonarny" aparat telefoniczny (czyli
    tradycyjny aparat, s�uchawka na sznurze) na kart� SIM

    > GSM?
    >
    > Chodzi sam o aparat telefoniczny (hardware, bez karty), a nie o ofertďż˝

    Z operatorów raczej żaden.
    Jeżeli szukasz sprzętu to aliexpress.com i wpisz zte fixed lub huawei fixed. Od 39 do
    50paru dolarów z wysyłką do Polski są takie cuda.