  • 21. Data: 2014-07-06 14:51:53
    Temat: Re: Pomarańczowy lew
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-06-28 23:24, PlaMa pisze:
    > Cześć, czy promocja Lion i Orange na kody z internetem w batonach się
    > skończyła? Nigdzie nie mogę ich znaleźć, myślałem, że będą w sprzedaży
    > do końca sierpnia.

    Dla zainteresowanych w DC - widziałem ze 2 kartony w Auchan na Woli.
    Cena 0,98zł. Obkupiłem się do września :)

  • 22. Data: 2014-07-08 05:45:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "PlaMa" <m...@w...pl> wrote in message

    > trochę to do mnie nie trafia. Idę po kod, jak będą tylko bez kodu to nie
    > kupię w ogóle.

    Ale jest też inny klient który chce Leonka i na kodzie mu nie zależy...
    Więc najpierw sprzedadzą takim klientom te starsze, bez kodu,
    a potem wystawią te nowsze, jak już zapasy starych się skończą.