  • 1. Data: 2014-06-28 23:24:29
    Temat: Pomarańczowy lew
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Cześć, czy promocja Lion i Orange na kody z internetem w batonach się
    skończyła? Nigdzie nie mogę ich znaleźć, myślałem, że będą w sprzedaży
    do końca sierpnia.

  • 2. Data: 2014-06-28 23:31:37
    Temat: Re: Pomarańczowy lew
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2014-06-28 23:24, PlaMa pisze:
    > Cześć, czy promocja Lion i Orange na kody z internetem w batonach się
    > skończyła? Nigdzie nie mogę ich znaleźć, myślałem, że będą w sprzedaży
    > do końca sierpnia.

    na aledrogo są ;-)

  • 3. Data: 2014-06-29 02:46:00
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-06-28 23:31, Maciej Bebenek pisze:

    > na aledrogo są ;-)

    Ta orange to powinna zostać ukarana za to, że na lewo sprzedaje swoje
    produkty na allegro.

    --
    animka

  • 4. Data: 2014-06-29 03:50:35
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    > na aledrogo są ;-)

    Ale jak? Wykupili wszystkie? Bo byłem w Lidlu, Biedrze, Realu, Auchanie,
    Carrofourze i kilku po drodze... ani jednego z orangiem... WTF?

  • 5. Data: 2014-06-29 08:13:52
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sun, 29 Jun 2014 03:50:35 +0200, PlaMa <m...@w...pl>
    wrote:

    >Ale jak? Wykupili wszystkie? Bo byłem w Lidlu, Biedrze, Realu, Auchanie,
    >Carrofourze i kilku po drodze... ani jednego z orangiem... WTF?

    Do wyczerpania zapasów, albo chodzi o to że sprzedawcy widzą że tylko
    te z kodami się sprzedają, a pozostałe leżą, a zbliża się ich termin
    ważności więc chowają te z kodami:)
    Też zauważyłem że coraz trudniej trafić na takiego z kodem.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2014-06-29 11:03:19
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2014-06-29 02:46, animka napisał/a:

    > Ta orange to powinna zostać ukarana za to, że na lewo sprzedaje swoje
    > produkty na allegro.

    A Ty powinnaś zostać ukarana dożywotnim zakazem pisania na grupach news
    z powodu całkowitego braku zrozumienia treści oraz pisania kretyńskich
    bzdur.

    --
    Czarek

  • 7. Data: 2014-06-29 11:21:14
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    a ja widuje prawie tylko takie z kodami, pewnie zalezy od lokalizacji
    kraju, nad morzem jest ich pelno :)

  • 8. Data: 2014-06-30 06:33:06
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 2014-06-29 11:21, sunwick pisze:
    > a ja widuje prawie tylko takie z kodami, pewnie zalezy od lokalizacji
    > kraju, nad morzem jest ich pelno :)

    Wczoraj kupiłem w biedronie. Akcja jest do chyba 25 sierpnia.

  • 9. Data: 2014-06-30 11:00:53
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-06-29 02:46, animka pisze:

    > Ta orange to powinna zostać ukarana za to, że na lewo sprzedaje swoje
    > produkty na allegro.

    Orange chyba jednak nie handluje na Allegro..;-)

  • 10. Data: 2014-06-30 16:32:21
    Od: KiloSierra <f...@1...pl>

    W dniu 2014-06-29 11:03, Czarek pisze:

    > A Ty powinnaś zostać ukarana dożywotnim zakazem pisania na grupach news
    > z powodu całkowitego braku zrozumienia treści oraz pisania kretyńskich
    > bzdur.

    11/10