  • Data: 2011-11-08 15:47:46
    Temat: Re: Polskie znaki na iPadzie
    Od: RadoslawF <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2011-11-08 16:01, Użytkownik Piotr M napisał:

    > Myślę, że obecnie w niektórych nowo zaprojektowanych padów co brak
    > modemu 3G, to efekt chorego marketingu i nic więcej. Tak samo jak chorym
    > marketingiem jest nie umieszczanie bluetoothu w laptopach, na całkowite
    > nieszczęście marketing ten stosowany jest (jeszcze?) również przez Dell..

    I jesteś w błędzie.
    Zrobiłem ostatnio małą ankietę po znajomych i kolegach z pracy.
    Wszyscy poza jednym używają tableta w domu lub przed domem
    w zasięgu wifi. Modem 3G jest im tak samo niepotrzebny jak
    używanie tableta jako telefonu.
    Rozumiem że w innych grupach mogą być inne proporcje ale
    biorąc pod uwagę wkładanie tam ekranów nienadających się
    do pracy w słońcu robi to z tabletów jednak sprzęt do użytku
    domowego.