  • Data: 2011-11-08 11:59:41
    Temat: Re: Polskie znaki na iPadzie
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 8 Nov 2011 21:14:23 +1000, Iguan007 napisał(a):

    > Nie rozumiem dlaczego zwykle urzadzenie budzi takie niezdrowe emocje.
    > Widziales w temacie mojego watku czego on dotyczy. Mogles go po prostu
    > zignorowac jesli Cie nie interesowal. Zamiast to zrobic zaczynasz siegac do
    > zalosnych "zartow" jak ten powyzej.

    Z FAQ pl.comp.pecet:
    ,,Tematyką grupy są wszystkie zagadnienia związane z komputerami klasy PC,
    dotyczące sprzętu. Nie jest to grupa do dyskutowania na temat problemów z
    jakimkolwiek systemem operacyjnym."

    I to w zasadzie kończy dyskusję. Co do tekstu ,,Widziales w temacie mojego
    watku czego on dotyczy. Mogles go po prostu zignorowac jesli Cie nie
    interesowal." komentarz może być jeden: Ty naprawdę nie wiesz, od czego jest
    podział tematyczny grup, czy tylko udajesz?

    [ Romantyk człowiek, któremu miłość zdarza się częściej, niż seks. ]
    [ (JoeMonster.org) ]