  • 11. Data: 2011-02-23 00:21:38
    Temat: Re: Polski kierowca ciężarówki za granicą - miażdży!
    Od: "magnes" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jędrek" <s...@p...pl> napisał w wiadomości:

    > 15 odcinków o pasji (...)

    Fajnie się to ogląda :-)

    --
    Pozdr.
    magnes
    600 & 4x4 w dieslu

  • 12. Data: 2011-02-23 00:29:00
    Od: "magnes" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "venioo" <p...@o...eu> napisał w wiadomości:

    > widac wysokoa kulture wypowiedzi, co w czasach CB-radia jest ewenementem.

    Co ciekawe, wystarczy wyjechac z kraju i przelaczyc sie na kanal 28 i juz
    jest inaczej... mniej bluzgow, mniej agresji, a jakos tak wiecej zyczliwosci
    i czesto ciekawych rozmow. W kraju na 19 niestety taki jazgot, ze czasami
    normalnie strach radio wlaczyc :-/

    > Z drugiej strony przy sredniej predkosci 102km/h na "hajłeju" nie ma sie
    > czym frustrowac i ma niezszargane nerwy ;)

    No inny swiat ta Ameryka... i chyba tam jednak troche normalniej niz u nas.

    --
    Pozdr.
    magnes

  • 13. Data: 2011-02-23 00:32:05
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@c...com> napisał w wiadomości
    s.googlegroups.com...
    On 20 Lut, 22:15, Jędrek <s...@p...pl> wrote:

    >Jedno stwierdzenie - te ichnie drogi wcale nie są takie równiutkie jak
    >stół :D

    ale za to jaki komfort ma driver, który nie musi oglądąć niczyjej dupy przez
    godzine bo nie ma jak wyprzedzić emeryta z ograniczeniem do 70kmh na naszych
    hajwejach, ani wypatrywać zbójów z foto-śmietnikami w każdej mniejszej
    wiosce.
    Faktycznie ma wakacje w pracy, a rozrywke gdy stanie w korku albo wjedzie do
    miasta.
    Dla porównania jego filmiki z kraju, droga nr 2, tir za tirem, tira pogania,
    co 100m przejście dla pieszych z pola na pole i wszędzie musi być na
    wczoraj. Kurwa ja pierdole.

    Jacek

  • 14. Data: 2011-02-23 00:38:16
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-02-23 00:29, magnes pisze:

> [...]
    > i czesto ciekawych rozmow. W kraju na 19 niestety taki jazgot, ze czasami

    Niestety, zgadza sie :| Chociaz zdarzalo mi sie czasami ciekawe rozmowy
    prowadzic :) Pozdrawiam kolege z ciezarowki, ktory jak sie
    rozjezdzalismy stwierdzil "i powiedz w domu, ze normalni kierowcy tez
    sie zdarzaja..." :)

    > No inny swiat ta Ameryka... i chyba tam jednak troche normalniej niz u nas.

    Jakby ta wolnosc troche prawdziwsza niz u nas :)

    --
    venioo
    GG:198909