  • 11. Data: 2011-08-27 04:03:21
    Temat: Re: Polska w budowie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 26 Aug 2011 22:59:58 +0200, Bydlę napisał(a):

    > Tzn. że chciałbyś 800 km autostrady, ale nieczynnej, bo kończy
    > się budowa ostatniego kilometra?
    > Ile masz lat?

    Ale czemu nieczynnej ? Mozna przeciez wszystkie odcinki w jednoczesnie
    zaczac i jednoczesnie skonczyc.

    No dobra, w teorii, bo w praktyce:
    - nie buduje sie u nas 800km autostrad rocznie, to trudno zeby taka jedna
    dluga "naraz" powstala.

    - sa rozne odcinki - latwiejsze, trudniejsze, sa decyzje, protesty,
    archeologia - procedura moze sie o pare lat przesunac.

    -nawet nie ma potrzeby, bo kazdy nowy odcinek cieszy.

    Jedyne co warto podpowiedziec organizatorom - to ze jak juz robia
    odcinkami, to nie wolno zablokowac wszystkich rownoleglych drog naraz.
    I chyba dobrze by bylo faktycznie zaplanowac roboty wzdluz jednej drogi -
    jak juz jest w jednym miejscu zwezona, to dalej to raczej nie przeszkadza
    .. choc jak ktos nie wie i w taka trafi ... brr

    J.

  • 12. Data: 2011-08-27 08:57:20
    Od: Przemek V <przemmvv@d?imejl.com>

    On 2011-08-27 01:53:49 +0000, J.F. said:

    > Mozna, masz gierkowke - chyba ze 100km naraz robia.
    > I 2h w plecy :-)
    >
    > Jak zamkneli tylko kawalek, to strata byla mniejsza :-)

    > A to juz nie :-(

    > W zaleznosci od zakresu robot i stopnia trudnosci - ale niektore sie robi
    > jednak dlugo. To trzeba je rozgrzebac razem z innymi.
    >
    > No chyba zeby tak zaczac o budowy nowych autostrad, jak juz one beda to
    > robic drogi .. ale autostrada to 6 lat :-)

    Akurat remontowany odcinek gierkówki był w bardzo dobrym stanie. Można
    było poczekać do 2013 aż gotowa będzie A2 W-wa - Stryków i A1
    Stryków-Tuszyn. Były pieniądze do przepalenia a gierkówka jest
    wdzięczna bo nie trzeba wykupować mnóstwo gruntów i wysiedlać. Taka
    obwodnica Częstochowy to już większa zagwozdka a dałaby o wiele większe
    oszczędności w czasie i komforcie przejazdu północ-południe niż budowa
    skrzyżowań bezkolizyjnych od Piotrkowa do Radziejowic.

  • 13. Data: 2011-08-27 19:05:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 27 Aug 2011 08:57:20 +0200, Przemek V napisał(a):
    > Akurat remontowany odcinek gierkówki był w bardzo dobrym stanie. Można

    Tu przyznaje racje - z remontem sie tam nie spieszylo.

> [...]
    > oszczędności w czasie i komforcie przejazdu północ-południe niż budowa
    > skrzyżowań bezkolizyjnych od Piotrkowa do Radziejowic.

    Ale ja nie jezdze przez Czestochowe :-)

    to bylo troche wk* - jedzie sobie czlowiek spokojnie, 140, a tu co chwila
    70 i FR :-) No ale w sumie rzadko to bylo, a FR z reguly puste - ciekawe
    czy teraz da sie szybciej jechac czy wolniej, jak ITD rozstawi swoje
    zabawki :-)

    No i droga byla troche niebezpieczna - ci skrecajacy w lewo, zawracajacy, a
    wszystko przy duzej predkosci. No i te skrzyzowania ograniczaly
    przepustowosc, a ruch tam byl olbrzymi.

    Wiec w sumie nie wiem - moze i uzasadnione poprawic, a jak robili zmiany to
    zgodnie z postulatem kolegi - szeroko zakrojone i kompleksowe. Teraz bedzie
    10 lat spokoju .. lub jedna sroga zima :-)

    J.

  • 14. Data: 2011-08-29 11:32:30
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-08-27, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Wiec w sumie nie wiem - moze i uzasadnione poprawic, a jak robili zmiany to
    > zgodnie z postulatem kolegi - szeroko zakrojone i kompleksowe. Teraz bedzie
    > 10 lat spokoju .. lub jedna sroga zima :-)

    Sroga może być, dla dróg gorsza jest ciepła.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 15. Data: 2011-08-30 22:38:55
    Od: Rafal <r...@n...spamowac>

    W dniu 2011-08-26 22:47, Przemek V pisze:

    > Trzeba. Jak przez 20 lat gówno zrobiono to fakt, że teraz się wreszcie
    > robi na jakąś pochwałę zasługuje.

    Cóz, nie robili - było źle. Robią - też źle bo..za dużo i wszędzie
    naraz.. I jak tu narodowi dogodzić.. :)

  • 16. Data: 2011-08-31 13:22:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski"

    >Sroga może być, dla dróg gorsza jest ciepła.

    Jakos tak po srogim mrozie dziury wychodza w tempie blyskawicznym.

    J.

  • 17. Data: 2011-08-31 16:14:56
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-08-31, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Jakos tak po srogim mrozie dziury wychodza w tempie blyskawicznym.

    Bardziej się rzucają w oczy, bo naraz ich dużo naraz pokazuje. Jakby
    temperatura spadła poniżej zera na koniec jesieni i podniosła się
    dopiero na wiosnę to by tylu dziur nie było.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski