  • 1. Data: 2011-08-26 13:03:29
    Temat: Polska w budowie
    Od: "Tomek" <k...@w...pl>

    Fajne są na grupie te wszystkie zapytania o przejezdność dróg. No bo
    faktycznie - człowiek się wybiera w podróż i nie jest pewny, ile będzie
    jechał, gdzie są jakieś korki...
    Przebudowuje się sporo, ale wydaje mi się, że nikt nad tym burdelem nie
    panuje.
    Czy nie można było budować po kilka dróg, ale na całości, a nie takimi
    kawałeczkami? I robić je szybko i dopiero wtedy zabirać się za następne? A
    tak to człowiek nie zna dnia ani godziny, gdzie trafi na korek... I nawet
    tymi sławetnymi "schetynówkami" tego bajzlu nie da się objechać.
    Warszawa rozgrzebana, zwłaszcza po zachodniej stronie. Jadąc do pracy muszę
    przejeżdzać lub omijać 3 duże budowy. Oczywiście - każda z nich - spóźniona.
    A tory kolejowe (te na zachód) teraz pokonać można tylko stojąc w korkach,
    no bo Dźwigowa zamknięta, Cierlicka zamknięta, podobno w Piastowie też jakiś
    remont...
    Tomek

  • 2. Data: 2011-08-26 13:30:44
    Temat: Re: Polska w budowie
    Od: Xiant <x...@p...nospam.onet.pl>

    W dniu 2011-08-26 13:03, Tomek pisze:
> [...]
    > kawa?eczkami? I robi? je szybko i dopiero wtedy zabira? si? za nast?pne? A
    > tak to cz?owiek nie zna dnia ani godziny, gdzie trafi na korek... I nawet
    > tymi s?awetnymi "schetyn?wkami" tego bajzlu nie da si? objecha?.
    > Warszawa rozgrzebana, zw?aszcza po zachodniej stronie. Jad?c do pracy musz?
    > przeje?dza? lub omija? 3 du?e budowy. Oczywi?cie - ka?da z nich - sp?niona.
    > A tory kolejowe (te na zach?d) teraz pokona? mo?na tylko stoj?c w korkach,
    > no bo D?wigowa zamkni?ta, Cierlicka zamkni?ta, podobno w Piastowie te? jaki?

    Witam

    Hehehe bo tu nie chodzi o budowanie drog tylko napychanie kasy kolesia
    ... Poczekaj az sie skonczy ten bajzel zwany Euro 2012, wszystkie budowy
    stana z "niewiadomych" powodow.

    Pozdrawiam
    Xiant

  • 3. Data: 2011-08-26 13:45:28
    Od: "Protz" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Xiant" <x...@p...nospam.onet.pl> napisał

    > Hehehe bo tu nie chodzi o budowanie drog tylko napychanie kasy kolesia

    Którego kolesia?

    Protz

  • 4. Data: 2011-08-26 13:48:25
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 26 Aug 2011 13:45:28 +0200, Protz

    > Którego kolesia?

    No tamtego, no!

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 5. Data: 2011-08-26 13:56:13
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    Myjk wrote:
    > Fri, 26 Aug 2011 13:45:28 +0200, Protz

    > No tamtego, no!

    Ale on już nie żyje. A tamten drugi jednak odszedł.

  • 6. Data: 2011-08-26 20:50:58
    Od: Paweł W. <p...@w...onet.pl>

    > Czy nie można było budować po kilka dróg, ale na całości, a nie takimi
    > kawałeczkami?

    Co kawałeczek, to nowa wstęga do przecięcia, czy łopata do wkopania, trzeba
    pokazać co jakiś czas społeczeństwu kto to robi no nie? ;-)

    p.

  • 7. Data: 2011-08-26 21:36:49
    Od: "lublex" <l...@S...pl>

    Użytkownik "Xiant" <x...@p...nospam.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Poczekaj az sie skonczy ten bajzel zwany Euro 2012, wszystkie budowy stana

    Z niewiadomych to się zgadza. Jednak co do 2012 to już się nie zgadza.
    obiło mi sie o uszy, że jakaś autostrada już "staneła", jakaś chińska czy
    cóś... :)

    pozdr
    lublex

  • 8. Data: 2011-08-26 22:47:20
    Od: Przemek V <przemmvv@d?imejl.com>

    On 2011-08-26 18:50:58 +0000, Paweł W. said:

    > Co kawałeczek, to nowa wstęga do przecięcia, czy łopata do wkopania,
    > trzeba pokazać co jakiś czas społeczeństwu kto to robi no nie? ;-)
    >
    > p.

    Trzeba. Jak przez 20 lat gówno zrobiono to fakt, że teraz się wreszcie
    robi na jakąś pochwałę zasługuje.

  • 9. Data: 2011-08-26 22:59:58
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-26 11:03:29 +0000, "Tomek" <k...@w...pl> said:

    > Czy nie można było budować po kilka dróg, ale na całości

    Tzn. że chciałbyś 800 km autostrady, ale nieczynnej, bo kończy
    się budowa ostatniego kilometra?
    Ile masz lat?

    --
    Bydlę

  • 10. Data: 2011-08-27 03:53:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 26 Aug 2011 13:03:29 +0200, Tomek napisał(a):
    > Czy nie można było budować po kilka dróg, ale na całości, a nie takimi
    > kawałeczkami?

    Mozna, masz gierkowke - chyba ze 100km naraz robia.
    I 2h w plecy :-)

    Jak zamkneli tylko kawalek, to strata byla mniejsza :-)

    >I robić je szybko

    A to juz nie :-(

    > i dopiero wtedy zabirać się za następne?

    W zaleznosci od zakresu robot i stopnia trudnosci - ale niektore sie robi
    jednak dlugo. To trzeba je rozgrzebac razem z innymi.

    No chyba zeby tak zaczac o budowy nowych autostrad, jak juz one beda to
    robic drogi .. ale autostrada to 6 lat :-)

    I tak jest lepiej, czasem widac ze robia jednak w jednym ciagu naraz.

    J.