  • 181. Data: 2011-07-05 14:48:18
    Temat: Re: Polska swiatowym mocarstwem informatycznym
    Od: "R. P." <r...@w...to.wp.pl>

    A.L. wrote:

> [...]
    > ksiazkami. "Studenci" mysle sobie. "Politechniki". I rzeczywiscie,
    > pzrez jedna z toreb przeswituje tytul "Uklady Elektroniczne". No...
    > elitarny Wydzial Elektroniki. Moj Wydzial. Przypatruje sie z
    > przyjemnoscia. Przyszlosc narodu.
    >
    > I nagle mlodzian mowi: "No I ku.. wiesz, ten jeb.. .Zenek powiedziek
    > zebym sie odp... to ja temu ch... posiedzialem zeby spierdalal do ch..."
    > Mysle sobie: no to juz mlodzian ma u panienki przechlapane. Na co
    > panienka odzywa sie ,,No I pewnie ze trzeba bylo temu ch... dopierd... w
    > jaja tak zeby sie ch... nei pozbieral.."

    I naprawdę myślisz, że to byli studenci dziennych studiów? Na 99% to
    były zaoczniaki, albo wieczorowe, a tam jak wiadomo poziom jest
    cieniutki. Poziom wiedzy i inteligencji jak i poziom kultury, żeby była
    pełna jasność.

  • 182. Data: 2011-07-05 17:20:02
    Od: A.L. <l...@a...com>

    Juz nie akualny, wiec usuneli...

    A.L.

  • 183. Data: 2011-07-06 04:48:26
    Od: Maciej Pilichowski <P...@g...com>

    On Tue, 05 Jul 2011 16:48:18 +0200, "R. P."
    <r...@w...to.wp.pl> wrote:

> [...]
    >były zaoczniaki, albo wieczorowe, a tam jak wiadomo poziom jest
    >cieniutki. Poziom wiedzy i inteligencji jak i poziom kultury, żeby była

    Obrazasz studentow zaocznych studiow.

    Mialem moznosc obserwacji jezyka studentow w czasie krotkich przejsc z
    i do instytutu, kiedy studenci wychodzili na zewnatrz "na fajke".
    Rzucanie wulgaryzmow, to jak dla nich oddychanie.

    Mam nadzieje tylko, ze nie dorobisz teorii, ze to palacze, a u nich z
    kultura..., natomiast niepalacy to zupelnie inna liga.

    milego dnia zycze

    --
    Moja wyprzedaz wszystkiego: ksiazki, plyty, filmy.
    http://www.garaz.pol.pl/

  • 184. Data: 2011-07-06 07:21:10
    Od: "sielim" <s...@t...tez.wp.pl>

    Uzytkownik "Maciej Pilichowski" <P...@g...com>
    napisal w wiadomosci news:ppun0751il5b3s96rsccjpqm9ieesqkotv@4ax.com...

    > Nie wiem skad wywnioskowales to najlepiej, bo przeciez to zalezy od
    > kontekstu. Raz, ze trzeba miec zaplecze, dwa ze trzeba miec potrzeby.
    >
    > Przy problemie glodu potrzebna jest im raczej wiedza jak gospodarowac
    > uprawami, a nie jak przyspieszyc algorytm X.
    Moze i tak - ale ugoru w urodzajne pola nie przerobisz, a zywnosc mozna po
    prostu kupic
    u kogos, kto ma lepsze warunki do taniej produkcji. Na globalnym rynku
    wieksze znaczenie
    ma cena budowy infrastruktury produkcyjnej, globalny (nie lokalny) popyt i
    lokalna
    (samo)edukacja, a nie to, co jest najbardziej palaca lokalna potrzeba.
    Czy kraje eksportujace rope rozwinely sie dzieki temu, ze zamienily swoje
    pustynie
    w pola uprawne ? Nie - zajely sie ropa. A rozwój pelnej infrastruktury,
    która niejako
    dywersyfikuje, tworzy nowe filary gospodarki to proces wtórny w stosunku
    do pierwotnego 'upgrade'u finansowego' dzieki ropie. BTW. mozemy sie
    cieszyc,
    ze Arabowie maja glowy na karkach i robia bardzo duzo, by wraz ze
    skonczeniem
    sie ropy nie zostac z reka w nocniku. Jest szansa, ze w przyszlosci nie
    bedzie
    totalnego zalewu biedna ludnoscia emigrujaca z tamtych rejonów swiata.

  • 185. Data: 2011-07-06 09:35:41
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On Jul 6, 8:21 am, "sielim" <s...@t...tez.wp.pl> wrote:
    > Uzytkownik "Maciej Pilichowski" <P...@g...com>

    [...]
> [...]
    > która niejako dywersyfikuje, tworzy nowe filary gospodarki to proces wtórny
    > w stosunku do pierwotnego 'upgrade'u finansowego' dzieki ropie.

    No i popatrz, Nigeria jest krajem eksportującym ropę, a infrastruktury
    nie ma, żywność importuje a głód ma i tak, a jeśli chodzi
    dywersyfikację i nowe filary, w szczególności w branży IT, to wiadomo,
    co jest ich głównym eksportem.

  • 186. Data: 2011-07-06 11:31:23
    Od: "sielim" <s...@t...tez.wp.pl>

    Użytkownik "Andrzej Jarzabek" <a...@g...com> napisał w
    wiadomości
    .googlegroups.com...

> [...]
    > nie ma, żywność importuje a głód ma i tak, a jeśli chodzi
    > dywersyfikację i nowe filary, w szczególności w branży IT, to wiadomo,

    No dobra, ale czy powyższe w jakiś sposób zaprzecza temu co powiedziałem,
    tudzież popiera tezę, że "Przy problemie glodu potrzebna jest im
    [Nigeryjczykom]
    raczej wiedza jak gospodarowac uprawami, a nie jak przyspieszyc algorytm X"
    ?
    Bo się zgubiłem :)

  • 187. Data: 2011-07-06 15:27:41
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Wed, 06 Jul 2011 06:48:26 +0200, Maciej Pilichowski
    <P...@g...com> wrote:

    >Obrazasz studentow zaocznych studiow.

    Sekunduje. Prosze nei obrazac studentow zaocznych studiow. Maja lepiej
    poukladane w glowach, wiedza ze studiuja po to aby studiowac a nie po
    to aby "balangowac" i cziezko parcuja.

    Para ktora opisalem z cale pewnoscia to byli "zwyczajni". Zreszta,
    wyatrczy sie pzrejsc w dzien po Aulii Glownej PW zeby posluchac. Uszy
    odpadaja.

    A.L.

  • 188. Data: 2011-07-07 07:37:36
    Od: "sielim" <s...@t...tez.wp.pl>

    Użytkownik "R. P." <r...@w...to.wp.pl> napisał w
    wiadomości news:4e132432$0$2440$65785112@news.neostrada.pl...

> [...]
    > zaoczniaki, albo wieczorowe, a tam jak wiadomo poziom jest cieniutki.
    > Poziom wiedzy i inteligencji jak i poziom kultury, żeby była pełna

    Ja, jak kilka innych osób, również bym nie idealizował dzienniaków.
    Argumentem za tym, że to byli zaoczni, w naszych Polskich warunkach
    dużo prędzej mogłaby być ich widoczna zamożność, a nie język, jakiego
    używają. Z bardzo dużym marginesem błędu.

  • 189. Data: 2011-07-08 21:08:13
    Od: "R. P." <r...@w...pl>

    W dniu 2011-07-06 17:27, A.L. pisze:

> [...]
    >
    > Para ktora opisalem z cale pewnoscia to byli "zwyczajni". Zreszta,
    > wyatrczy sie pzrejsc w dzien po Aulii Glownej PW zeby posluchac. Uszy

    Aula Główna PW? Przecież tam się przewija "wszystko", nie tylko studenci
    elitarnych wydziałów, takich jak EITI ale również studenci inżynierii
    produkcji, czy transportu, na które to kierunki wystarczyło zdobyć aż 40
    na 200 możliwych punktów (za moich czasów, kiedy to jeszcze egzaminy
    były, a co teraz tam jest to wolę już nie myśleć, bo przecież równamy w
    dół). Żeby była jasność, nie deprecjonuję tych kierunków, tylko jakieś
    90% studentów tam trafiających. To odpady, którym nie udało się dostać
    na inne kierunki.

    Uważam, że naprawdę zajebisty pracownik powinien skończyć studia
    dzienne. W życiu jest czas na wszystko - na naukę i na pracę.

  • 190. Data: 2011-07-08 22:00:52
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid>

    On 2011-07-08, R. P. <r...@w...pl> wrote:
    > Uważam, że naprawdę zajebisty pracownik powinien skończyć studia
    > dzienne. W życiu jest czas na wszystko - na naukę i na pracę.

    Bzdura. Naprawdę zajebisty pracownik powinien mieć odpowiednie
    kwalifikacje (wie co robi, wie dlaczego robi akurat w ten sposób)
    i motywację do pracy (rano się pojawia z nastawieniem "what do you want
    to break today?", a nie marudzi że znowu te pieprzone śruby trzeba
    projektować).

    Studia zajebistemu pracownikowi są doskonale zbędne, o ile ich brak nie
    wpływa na obniżenie kwalifikacji (u osób zajmujących się zdrowiem brak
    odbytych studiów wyklucza pracę na stanowisku lekarza).

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot