    From: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Polska swiatowym mocarstwem informatycznym
    Date: Mon, 11 Jul 2011 09:42:02 +0000 (UTC)
    <4e1ac062$0$2443$65785112@news.neostrada.pl>

    On 2011-07-11, R. P. <r...@w...pl> wrote:
> [...]
    [...]
    [...]
    > A moze bys tak merytorycznie sie wypowiedzial, a nie zastosowal
    > klasyczny chwyt argumentu ad personam?

    Tylko widzisz, ty pierwszy się złapałeś za argumenty niemerytoryczne.
    Twoje 90% studentów zaocznych jest liczbą wziętą z czapy na podstawie
    a-bo-mnie-się-wydaje (chyba że podasz odnośniki do stosownych badań
    statystycznych), do tego z moich obserwacji (w tym: z mojego własnego
    roku, ale nie tylko) wynika że jest liczbą nieprawdziwą i mocno
    zawyżoną.

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot