  • Data: 2011-06-28 19:46:09
    Temat: Re: Polska swiatowym mocarstwem informatycznym
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 28/06/2011 11:36, Paweł Kierski wrote:

    > 30 miejsc poniżej (ex equo 73.) są: Bułgaria, Salwador, Panama,
    > Trynidad i Tobago. Czyli ewentualnie: Bukareszt, Sofia, Panama lub
    > Port-of-Spain. Czy tam są "porządne" slumsy?

    Nie mam pojęcia, ale bym się nie zdziwił.

    Ciekawsze może w tym kontekście pytanie brzmi, czy gdyby te państwa
    miały ropę jak Nigeria, to czy by były tam slumsy i jakie oraz czy by
    miały program kosmiczny.

    Tak czy inaczej, jak dla mnie to, że państwo, które ma olbrzymie złoża
    ropy, tak jak Nigeria, i takie problemy jak Nigeria, wydaje pieniądze z
    tej ropy tak, jak Nigeria, między innymi na ten cały program kosmiczny,
    pod względem awansu cywilizacyjnego świadczy o tym państwie jak najgorzej.