  • 11. Data: 2011-08-16 23:21:51
    Temat: Re: Polska rajem dla informatykow
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Tue, 16 Aug 2011 17:05:51 +0200, Jacek <a...@o...pl> wrote:

    >To, ze Ty wyjechales, nie znaczy, ze tak jest lepiej.
    >Jednym zdaniem 'nie narzekam' i jest mi tutaj dobrze.
    >Mam ten komfort, ze wstaje rano w niedziele, wychode nago przed dom i ide
    >zerwac swiezego pomidora z krzaka (nie z folii)?
    >Dziekuje Bogu za taki komfort zdalnego pisania programow i ze moge wyjsc do
    >ogrodu i gdy wszyscy spia, wysikac sie 'bez trzymanki':)
    >
    >Dlaczego tak sie upierasz przy tym, ze w USA jest o wiele lepiej?
    >
    >Pozdraiwam.

    Kurwa, a co to ma do rzeczy gdzie ja wujechalem i kiedy? Ja sie pytam
    czy to co pisze RZeczpospolita to jest prwda czy nie

    A.L.

  • 12. Data: 2011-08-17 03:54:22
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Tue, 16 Aug 2011 18:21:51 -0500, A.L. napisał(a):

    > Kurwa, a co to ma do rzeczy gdzie ja wujechalem i kiedy? Ja sie pytam
    > czy to co pisze RZeczpospolita to jest prwda czy nie
    >
    > A.L.

    Proponuje wiec zapytac Googla o oferty pracy w Polsce w IT.
    Znajdziesz tego multum. I to jest odpowiedz na zamieszczony przez Ciebie
    cyctat.

  • 13. Data: 2011-08-17 05:40:14
    Od: "Przemek O." <p...@o...eu>

    W dniu 2011-08-17 01:21, A.L. pisze:

    > Kurwa, a co to ma do rzeczy gdzie ja wujechalem i kiedy? Ja sie pytam
    > czy to co pisze RZeczpospolita to jest prwda czy nie

    Tak, to prawda, kurwa... :/

    PS. Przepraszam normalnych użytkowników grupy za wyrażenie.

    pozdrawiam,
    Przemek O.

  • 14. Data: 2011-08-17 08:30:04
    Od: "slawek" <s...@h...pl>

    Uzytkownik "A.L." <l...@a...com> napisal w wiadomosci grup
    com...
    > Kurwa, a co to ma do rzeczy gdzie ja wujechalem i kiedy? Ja sie pytam
    > czy to co pisze RZeczpospolita to jest prwda czy nie

    Jaka jest wartosc logiczna zdania: "gazety pisza prawde" ?

    Radze poczekac, az ktos z HR jakiejs firmy zaproponuje panu 2x lepsza pensje
    niz pana obecne zarobki, do tego domek w spokojnej okolicy gratis i pokrycie
    kosztów przeprowadzki. Oczywiscie firma ma byc dobra, bo polska. I
    oczywiscie za wspólpracowników bedzie pan mial ludzi o poziomie prawie tak
    wysokim, jak na pl.comp.programming. Co gwarantuje prace w mlodym,
    dynamicznym zespole, nad ciekawymi, ambitnymi, projektami. Emerytura i
    swiadczenia zdrowotne w pakiecie.

  • 15. Data: 2011-08-17 09:23:38
    Od: bartekltg <b...@o...pl>

    W dniu 2011-08-16 18:35, Szyk pisze:
    > Polska jest rajem dla takih informatykuv ktuzy
    > [cut]

    Hmmm, kolejny głos mocno sugerujący pozostanie w RP.

    pzdr
    bartekltg

  • 16. Data: 2011-08-17 09:57:02
    Od: Paweł Kierski <n...@p...net>

    W dniu 2011-08-17 10:30, slawek pisze:

    > Uzytkownik "A.L." <l...@a...com> napisal w wiadomosci grup
    com...

    > Jaka jest wartosc logiczna zdania: "gazety pisza prawde" ?
    [...]

    Parafrazując anegdotkę o TV z czasów komunizmu - gazety zamieszczają
    trzy rodzaje wiadomości:
    - prawdziwe - data, cena
    - prawdopodobne - prognoza pogody
    - pozostałe

    --
    Paweł Kierski
    n...@p...net

  • 17. Data: 2011-08-17 12:48:03
    Od: "R. P." <r...@w...to.wp.pl>

    A.L. wrote:

    > Kurwa, a co to ma do rzeczy gdzie ja wujechalem i kiedy? Ja sie pytam
    > czy to co pisze RZeczpospolita to jest prwda czy nie

    Najwięcej ma do rzeczy to, że zwyczajnie trollujesz. Był temat "Polska
    swiatowym mocarstwem informatycznym" - tam idź kontynuuj swoje wielce
    ważne pytania, albo najlepiej na pl.sci.filozofia, a nie tutaj. Ale
    najpierw naucz się pisać kulturalnie. Netykieta obowiązuje wszystkich
    użytkowników sieci, nawet tych, którzy wyjechali za granicę.

  • 18. Data: 2011-08-17 22:01:55
    Od: Edek <e...@g...com>

    On 08/15/2011 11:35 PM, A.L. wrote:
    > Tak twierdzi gazeta Rzeczpospolita:
    >
    > "Tegie glowy zostaja w kraju
    >
    > Polski rynek, uczelnie i firmy oferuja takie mozliwosci wybitnym
    > informatykom, ze ci nie musza juz szukac kariery za granica.."
    >
    > http://www.rp.pl/artykul/17,702106-Informatycy---o-n
    ich-bija-sie-firmy-i-uczelnie.html

    > Po czym nastepuje lista osob ktore jednak za granica zostaly i do
    > Polski nei wrocily.

    Nie jestem pewien, czy czytałem ten sam artykuł, czy któryś podobny.

    > A jak to wyglada z pozycji osob "siedzacych w okopach", czyli
    > konfrontujacych sie z rzeczywistoscia. Czy Polska to naprawde taki
    > informatyczny raj?...
    >
    > A.L.

    Tak naprawdę to rynek jest jaki jest: strony www, sharepoint, obieg
    dokumentów, jak znajdzie się coś ciekawego, to często trafia
    na czołówki gazet, pomiędzy artykułami albo o konkursach albo
    "Google go zatrudnił". No i gdzie tu równouprawnienie tak przy okazji.

    Co nie znaczy, że nie ma firm robiących ciekawe rzeczy.

    Żeby mieć ogólny obraz sytuacji wystarczy porównać ogłoszenia w necie,
    pewną nowością tutaj jest "realtime embedded linux" czyli IPTV masowo.

    Edek

  • 19. Data: 2011-08-18 06:44:01
    Od: "sielim" <s...@t...tez.wp.pl>

> [...]
    >
    > A jak to wyglada z pozycji osob "siedzacych w okopach", czyli
    > konfrontujacych sie z rzeczywistoscia. Czy Polska to naprawde taki

    Ja siedze w okopach i najgorzej nie jest.
    A przyszlosc zdaje siezapowiada siena coraz lepsze.
    http://www.computerworld.pl/news/373971/Gry.komputer
    owe.wizytowka.Polski.na.swiecie.html

  • 20. Data: 2011-08-18 10:34:31
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 17.08.2011 05:54, Jacek wrote:

    > Proponuje wiec zapytac Googla o oferty pracy w Polsce w IT.
    > Znajdziesz tego multum. I to jest odpowiedz na zamieszczony przez Ciebie
    > cyctat.

    Tylko oferty wyglądają tak - znajomość photoshopa, wymiany toneru,
    reinstalacji windows. Aha, jeszcze musi znać php, javę, wyprowadzać psa
    na spacer.

    --
    http://szumofob.eu