  • Data: 2011-09-04 18:29:05
    Temat: Re: Polska rajem dla informatykow
    Od: Marek Borowski <m...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 03-09-2011 17:49, w...@o...pl wrote:

    > Po 2 latach jest to 890 zł w przypadku samozatrudnienia vs. 2148 zł + 1848 zł
    > kosztów pracodawcy, w przypadku umowy o pracę (policzone dla kwoty 10 000
    > brutto).
    Po usrednieniu jest to nieco miejsza kwota bo maksymalna skladka na ZUS
    ograniczona. Ale i tak nie da sie ukryc iz roznica jest ogromna.

    > lub wynajem wcale ładnego domu/mieszkania.
    >
    > Emerytura? :) A czy sądzisz, że z "dużego" ZUSu będziesz miał emeryturę? Proszę
    > Cię. Oszczędzając 3000 zł miesięcznie mogę połowę inwestować w instrumenty, do
    > których żadna Fedak się nie dobierze, a drugą wydawać na kobiety i alkohol,
    > uwierz mi, po stokroć lepiej na tym wyjdę ;)

    Pod warunkiem iz instrument nie zrobi sie nagle 100x mniejszy. A w
    przypadku systemu skladkowego w najgorszym przypadku po prostu podniesie
    sie skladke.

    Pozdr

    Marek