  • Data: 2011-09-05 05:33:09
    Temat: Re: Polska rajem dla informatykow
    Od: Michal Kleczek <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-09-04 22:53, Andrzej Jarzabek wrote:

    > Wszystko się zgadza, ale ponieważ to jest nadal obowiązkowy system
    > emerytalny, to jest jakaś szansa, że naciski polityczne zadziałają i
    > jednak emeryci jakąś emeryturę będą dostawać,

    Istotne tu jest slowo "jakas". Rozumiem, ze na chleb wystarczy. A... i
    na telewizor, zeby papke bylo ktoredy ladowac.

    > choćby państwo miało to
    > dotować.

    A skad panstwo wezmie na "dotowanie"? Hint: w tym roku ZUS na wyplate
    biezacych swiadczen bierze kredyty w bankach komercyjnych. A jak banki
    komercyjne przestana pozyczac? To Grecja - juz nawet na "jakas"
    emeryture nie bedzie. I zadne "naciski polityczne" nie pomoga.

    Ta powszechna wiara w socjalizm mnie doprawdy zadziwia.

    --
    Michal