  • Data: 2010-04-12 18:48:55
    Temat: Re: Polska myśl techniczna
    Od: "Desoft" <D...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak można wysysać energię???? jest jakiś wzór na ilość odessanej
    > energii???
    > Fal radiowych (generalnie fal) nie można osłabić. Jak nie ma przeszkód
    > to docierają, jak są przeszkody to są pochłaniane i częściowo odbijane
    > np.: od wody.

    Ty dałeś kretyński przykład z reflektorami.

    Chciałem Ci naocznie pokazać że nie można stać z boku drzewa i zasłaniać
    drzewa.

    Natomiast jeśli koło BTS postawił byś jakieś duże anteny z obwodem
    wstrojonym w pasmo i pobierał kilkadziesiąt kW to jestem pewny że to
    odbiłoby się na zasięgu anteny. Emisja nie skierowana do ciebie to nie
    możesz uruchamiać instalacji pogarszającej tę emisję.

    Myślisz, że fale nawracają? wracają? czy jak to nazwać?

    --
    Desoft