  • 31. Data: 2011-07-15 22:32:26
    Temat: Re: Polscy motocykliści
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:
    > Chwila - tam nie było oznaczonego przystanku. Nie można założyć, że
    > autobus włączał się do ruchu (art. 17 PoRD).

    Coś mi tu nie gra. Art. 17 mówi:
    "Włączanie się do ruchu następuje przy rozpoczynaniu jazdy po postoju
    lub zatrzymaniu się niewynikającym z warunków lub przepisów ruchu
    drogowego [...]"

    Zatrzymanie autobusu raczej nie wynikało z warunków ruchu, a czy z
    przepisów?

  • 32. Data: 2011-07-15 22:43:13
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia 15 Jul 2011 19:25:47 GMT, to napisał(a):

    > Ty tak poważnie?

    Ty poważnie chcesz podjąć dyskusję z Pierwszym Nawiedzonym Motórzystą PMS?

    AK

  • 33. Data: 2011-07-15 23:02:58
    Temat: Re: Polscy motocykli?ci
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid> napisał w wiadomości

    > Ty poważnie chcesz podjąć dyskusję z Pierwszym Nawiedzonym Motórzystą PMS?

    Nawet jeśli ktoś ma taki zamiar - róbcie sobie to na grupie o motórach.

  • 34. Data: 2011-07-15 23:05:00
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Tomek,

    Friday, July 15, 2011, 10:18:16 PM, you wrote:

    > jak sie wszyscy nagle zatrzymują to widocznie mają powód, więc debil na
    > moto powienien też się zatrzymać, ale nie, kurwa, on se mótór kupił zeby
    > w korku nie stac

    I pcha się po kolei na dwa samochody. Nawet jeśli wcześniej nie
    widział znaku, to jak zjechał na pas do ruchu przeciwnego, to zobaczył
    to skrzyżowanie. A już przy autobusie nie miał szans go nie widzieć.
    Zamiast grzecznie zwolnić i zjechać za autobus, to na siłę jedzie
    dalej.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 35. Data: 2011-07-15 23:05:51
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Bartłomiej,

    Friday, July 15, 2011, 10:25:15 PM, you wrote:

    > A zamiar zatrzymania powinien sygnalizować?

    Że co?

    > Zatrzymanie nie wynikało z warunków panujących na jezdni.

    Skąd wiesz? Byłeś tam?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 36. Data: 2011-07-16 08:25:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 15 Jul 2011 00:40:53 GMT, to napisał(a):
    > http://www.youtube.com/watch?v=A1WCCFUHS_k
    >
    > Co innego kierowcy autobusów, ten tutaj ewidentnie nie patrzył w
    > lusterka, nie wiedział, że motocykle są wszędzie i ruszając nie pozwolił
    > motocykliście zakończyć prawidłowego manewru omijania.

    No, tak gwoli scislosci to jak ruszal to nie byl jeszcze omijany.

    Patrzac w odbicie w szybie to sie nawet zastanawiam czy widzial
    cokolwiek w lusterkach jak ruszal.

    J.

  • 37. Data: 2011-07-16 08:44:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 15 Jul 2011 22:32:26 +0200, Bartłomiej Zieliński napisał(a):
    > Zatrzymanie autobusu raczej nie wynikało z warunków ruchu, a czy z
    > przepisów?

    Kto wie - wyglada mi to tak jakby pasazerow wysadzil, ale moze sie
    zatrzymal przed ciasnym zakretem zeby tego kanarkowego fiata (?)
    przepuscic :-)

    J.

  • 38. Data: 2011-07-16 13:57:13
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 15 Jul 2011 22:25:15 +0200, Bartłomiej Zieliński
    <B...@p...pl> wrote:

    >A zamiar zatrzymania powinien sygnalizować? Zatrzymanie nie wynikało z
    >warunków panujących na jezdni.

    Nie wiesz co było przed autobusem, bo tego na filmie nie widać. Jakaś
    przyczyna zatrzymania się autobusu była, może puszczał Pandę, która
    jechała z jego prawej strony.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 39. Data: 2011-07-16 13:57:58
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 16 Jul 2011 08:44:55 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Kto wie - wyglada mi to tak jakby pasazerow wysadzil, ale moze sie
    >zatrzymal przed ciasnym zakretem zeby tego kanarkowego fiata (?)
    >przepuscic :-)

    IMHO właśnie przepuszczenie Fiata było przyczyną zatrzymania.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 40. Data: 2011-07-16 14:59:09
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Andrzej Kubiak

    > Ty poważnie chcesz podjąć dyskusję z Pierwszym Nawiedzonym Motórzystą
    > PMS?

    Nie -- sprawdzam, czy trolluje, czy oszalał. ;)