  • 21. Data: 2011-07-15 16:05:21
    Temat: Re: Polscy motocykliści
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-07-15 02:40, to pisze:

    > BMW nie dostosował prędkości do warunków i zaczął wymijać autobus nie
    > upewniwszy się, czy nie wyprzedza go jakiś motocyklista.

    Ty masz legalnie prawko zrobione? Czy kupiłeś na rynku?

  • 22. Data: 2011-07-15 16:23:01
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Filip KK

    > Ty masz legalnie prawko zrobione? Czy kupiłeś na rynku?

    Patrz w lusterka! Motocykle są wszędzie!!!

  • 23. Data: 2011-07-15 17:18:15
    Od: Tomek <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-15 02:40, to pisze:
    > Polscy motocykliści jeżdżą szybko i bezpiecznie:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=A1WCCFUHS_k
    >
    > Co innego kierowcy autobusów, ten tutaj ewidentnie nie patrzył w
    > lusterka, nie wiedział, że motocykle są wszędzie i ruszając nie pozwolił
    > motocykliście zakończyć prawidłowego manewru omijania. Z kolei kierowca
    > BMW nie dostosował prędkości do warunków i zaczął wymijać autobus nie
    > upewniwszy się, czy nie wyprzedza go jakiś motocyklista.

    Kierowca autobusu włączając się do ruchu z przystanku, wymusił na
    motocykliście pierwszeństwo. To norma u tych durniów z MPK, MZK i innych
    firm.

  • 24. Data: 2011-07-15 17:31:14
    Od: Tomek <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-15 17:18, Tomek pisze:

    > Kierowca autobusu włączając się do ruchu z przystanku, wymusił na
    > motocykliście pierwszeństwo. To norma u tych durniów z MPK, MZK i innych
    > firm.

    Hmm, jednak tam nie widać przystanku, więc jwednak chyba wina motocyklisty

  • 25. Data: 2011-07-15 21:00:56
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Hmm, jednak tam nie widać przystanku, więc jwednak chyba wina motocyklisty
    Ciekawe w czym?
    Stoja dwa duze samochody, bus i jakis dostawczak, oba zaslaniaja znak o
    skrzyzowaniu.
    moto _omija_ stojacy autobus. Kierowcy autobusu widocznie korona z pustego
    lba by spadla jakby poczekal sekunde az go tym bmw ominie.
    Ale nie, trzeba ruszyc i jechac bo co mnie jacys beda wyprzedzac!! Dwa razy
    mogl go puscic idiota jeden.

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 26. Data: 2011-07-15 21:16:05
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-07-15 21:00, Bartek Kacprzak pisze:
    > Użytkownik "Tomek"<t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ciekawe w czym?

    Zasada ograniczonego zaufania mówi ci coś? Autobusy nie stają bo mają
    "widzimisie", tylko po to żeby wysadzić/zabrać pasażerów. I trzeba w
    takiej sytuacji założyć, że w pewnym momencie ruszy.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 27. Data: 2011-07-15 21:25:47
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Bartek Kacprzak

> [...]
    > pustego lba by spadla jakby poczekal sekunde az go tym bmw ominie. Ale
    > nie, trzeba ruszyc i jechac bo co mnie jacys beda wyprzedzac!! Dwa razy

    Ty tak poważnie?

  • 28. Data: 2011-07-15 21:36:12
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Grejon,

    Friday, July 15, 2011, 9:16:05 PM, you wrote:

    > Zasada ograniczonego zaufania mówi ci coś? Autobusy nie stają bo mają
    > "widzimisie", tylko po to żeby wysadzić/zabrać pasażerów. I trzeba w
    > takiej sytuacji założyć, że w pewnym momencie ruszy.

    Chwila - tam nie było oznaczonego przystanku. Nie można założyć, że
    autobus włączał się do ruchu (art. 17 PoRD).

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 29. Data: 2011-07-15 22:18:16
    Temat: Re: Polscy motocykli?ci
    Od: Tomek <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > lba by spadla jakby poczekal sekunde az go tym bmw ominie.
    > Ale nie, trzeba ruszyc i jechac bo co mnie jacys beda wyprzedzac!! Dwa razy

    jak sie wszyscy nagle zatrzymują to widocznie mają powód, więc debil na
    moto powienien też się zatrzymać, ale nie, kurwa, on se mótór kupił zeby
    w korku nie stac

  • 30. Data: 2011-07-15 22:25:15
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:
    > Chwila - tam nie było oznaczonego przystanku. Nie można założyć, że
    > autobus włączał się do ruchu (art. 17 PoRD).

    A zamiar zatrzymania powinien sygnalizować? Zatrzymanie nie wynikało z
    warunków panujących na jezdni.