  • 1. Data: 2011-07-14 20:34:55
    Temat: Pierwsze auto z USA Benzyna, Automat POMOCY ;-)
    Od: "Sawa" <f...@m...pl>

    Witam!
    Mam zamiar kupić takowe auto lub podobne:
    http://otomoto.pl/hyundai-santa-fe-2-7-kat-4x4-C1632
    6864.html
    Z racji że od 1999r. śmiga turbo dieslami z manualem mam kilka pytań:
    1 Na co zwrócić uwagę kupują to auto?
    2 Jak sprawdzić w miarę możliwości działanie skrzyni biegów?
    3 Auto od roku w PL, zarejestrowane itp, rozumiem że żeby je zarejestrować
    musieli dokonać wymaganych przeróbek czy co tam jeszcze jest wymagane, na co
    zwrócić uwagę w aucie z USA?
    4 Ktoś śmiga podobnym autem? Jakie usterki, spalanie?

    Myślę jeszcze nad tą wiśnią, auto piękne ale cena coś za niska i boję się że
    połknie za dużo paliwa...

    Pozdrawiam
    Sawa
    C8 2,2HDI 2006
    Patrol 2,8 34' Simex - Lift 2'

  • 2. Data: 2011-07-14 20:43:16
    Temat: Re: Pierwsze auto z USA Benzyna, Automat POMOCY ;-)
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-07-14 20:34, Sawa pisze:
    > http://otomoto.pl/hyundai-santa-fe-2-7-kat-4x4-C1632
    6864.html
    > Z racji ?e od 1999r. ?miga turbo dieslami z manualem mam kilka pytan:
    > 1 Na co zwróciae uwage kupuj? to auto?
    > 2 Jak sprawdziae w miare mo?liwo?ci dzia?anie skrzyni biegów?
    > 3 Auto od roku w PL, zarejestrowane itp, rozumiem ?e ?eby je zarejestrowaae
    > musieli dokonaae wymaganych przeróbek czy co tam jeszcze jest wymagane, na co
    > zwróciae uwage w aucie z USA?

    Jesli auto nie bylo sprowadzane na mienie przesiedlencze, to na 95% jest
    walone, bo po prostu inaczej sie nie oplaca sprowadzac.

    W USA hujdaje to auta, ktore sa postrzegane nawet gorzej od tanich
    amerykancow i jezdzi nimi glownie biedota, albo nastolatkowie, wiec uwazaj.

  • 3. Data: 2011-07-14 21:38:30
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    > Jesli auto nie bylo sprowadzane na mienie przesiedlencze, to na 95% jest
    > walone, bo po prostu inaczej sie nie oplaca sprowadzac.

    Prawda. I z tego powodu bym sobie darował, chbya że kompletnie go
    sprawdzisz, VIN, warsztat, drugi warsztat, ASO itd.

    > W USA hujdaje to auta, ktore sa postrzegane nawet gorzej od tanich
    > amerykancow i jezdzi nimi glownie biedota, albo nastolatkowie, wiec uwazaj.

    Oj, nie wiem skąd ten pogląd, ale ja się głównie spotkałem z opiniami że
    Tucsony, Sportage itd, to raczej konkurencja Rav4, CR-V itd niż "tanie
    amerykance".
    Pewnie, konkurencja ciut tansza, ale napewno nie piętnaście półek -
    raczej pół jednej.

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 4. Data: 2011-07-14 21:39:25
    Od: "Hipcio" <h...@y...com>

    Użytkownik "Sawa" <f...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > Mam zamiar kupić takowe auto lub podobne:
    > http://otomoto.pl/hyundai-santa-fe-2-7-kat-4x4-C1632
    6864.html

    wez raport z carfaxu i namierz fotki z aukcji w USA aby zobaczyć jak
    wyglądał po wypadku. Bo moze był mały dzwon, a może konkretny byk lub np po
    powodzi

  • 5. Data: 2011-07-14 21:42:13
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-07-14 20:34, Sawa pisze:
    > Witam!
    > Mam zamiar kupiae takowe auto lub podobne:
    > http://otomoto.pl/hyundai-santa-fe-2-7-kat-4x4-C1632
    6864.html

    I jeszcze sobie zobacz odkad gosc to auto sprzedaje i od jakiej ceny
    startowal:

    http://moto.archiwumallegro.pl/?itemid=C16326864

  • 6. Data: 2011-07-14 21:48:33
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Sawa" <f...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Myślę jeszcze nad tą wiśnią, auto piękne ale cena coś za niska i boję się
    > że połknie za dużo paliwa...

    forum.hyundainfanklub.pl

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 7. Data: 2011-07-14 21:49:19
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości

    > W USA hujdaje to auta, ktore sa postrzegane nawet gorzej od tanich
    > amerykancow i jezdzi nimi glownie biedota, albo nastolatkowie, wiec
    > uwazaj.

    Urban legend.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 8. Data: 2011-07-14 21:52:26
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-07-14 21:49, kamil/Endurorider.pl pisze:

    > Urban legend.

    Bylem pare lat, mieszkalem wsrod amerykanow a nie polonii, wiec nie
    teoretyzuje. Fakt, ze spotykalem sie raczej z ludzmi, ktorym na nic nie
    brakowalo...

  • 9. Data: 2011-07-14 22:27:41
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp> napisał

    > forum.hyundainfanklub.pl

    Najwyżej poczytac mozna - zarejestrowac raczej sie nie da.

    --
    Hinek

  • 10. Data: 2011-07-14 22:41:24
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "Sawa" <f...@m...pl> napisał

    > rozumiem że żeby je zarejestrować musieli dokonać wymaganych przeróbek czy co
    > tam jeszcze jest wymagane

    Nie, nie musieli. Mogli dac w lape.
    Po VINie sprobuj dojsc jak bylo rozwalone.
    Pozdr

    --
    Hinek