  • 11. Data: 2009-01-30 17:01:25
    Temat: Re: Polsat w DVB-T Warszawa
    Od: lokator27 <t...@g...com>

    On 30 Sty, 16:33, ZbyszekZ <z...@g...com> wrote:
    > Dzięki za podpowiedzi, poćwiczę

    No i jak? Ciekawie mnie temat, bo jako użytkownik Cyfry+ jestem w
    chwili obecnej pozbawiony dostępu do Polsatu. Programowo żadna strata
    ale zbliża się nowy sezon F1 i chciałbym mieć możliwość oglądania
    wyczynów Roberta (a podpisywać umowy z CP nie chcę). I interesuje
    mnie, jak to jest z odbiorem Polsatu via DVB-T w Warszawie.

  • 12. Data: 2009-01-30 17:25:11
    Od: Tomasz Jabłczyński <j...@i...net.pl>

    lokator27 wysmarował/a:

    > I interesuje
    > mnie, jak to jest z odbiorem Polsatu via DVB-T w Warszawie.

    Po prostu działa :) Wystarczy antena i odległość max 30 km od PKiN.
    Żadnych problemów nie zaobserwowałem.

    --
    pzdr,
    Tomek Jabłczyński ... j...@i...net.pl

  • 13. Data: 2009-02-05 08:21:35
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    On 30 Sty, 18:01, lokator27 <t...@g...com> wrote:

> [...]
    > wyczynów Roberta (a podpisywać umowy z CP nie chcę). I interesuje
    > mnie, jak to jest z odbiorem Polsatu via DVB-T w Warszawie.

    Samo wybranie kanału nie wystraczyło.
    Nie działa z anteną ustawioną na Raszyn.
    Póki co zbyt ślisko abym wchodził na dach i szukał PKiN, jak sie
    pogoda poprawi to poćwiczę.

    --
    ZZ@private

  • 14. Data: 2009-03-02 09:42:53
    Od: lokator27 <t...@g...com>

    On Jan 30, 6:01 pm, lokator27 <t...@g...com> wrote:
> [...]
    > wyczynów Roberta (a podpisywać umowy z CP nie chcę). I interesuje
    > mnie, jak to jest z odbiorem Polsatu via DVB-T w Warszawie.

    Jestem dokładnie w tej samej sytuacji. Abonent C+, brak Polsatu i chęć
    oglądania poczynań Roberta. Nie wiecie może, jak wygląda możliwość
    (jakość) odbioru Polsatu via DVB-T na warszawskiej Pradze (okolice
    Ronda Wiatraczna)? Analogwy Polsat u mnie to zezowaty koszmar (swoja
    drogą - ironia losu - mieszkam kilometr od siedziby Polsatu) więc nie
    wiem, jak będzie z Polsatem DVB-T, skoro moc nadajnika z PKiN jest
    taka niska.

  • 15. Data: 2009-03-02 10:07:26
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "lokator27" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    p.googlegroups.com...
> [...]

    drogą - ironia losu - mieszkam kilometr od siedziby Polsatu) więc nie
    wiem, jak będzie z Polsatem DVB-T, skoro moc nadajnika z PKiN jest

    Masz coś nie tak z instalacją antenową. W Wesołej i w Zielonce Polsat z PKiN
    jest tylko pomijalnie gorszy niż z Raszyna.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 16. Data: 2009-03-02 10:33:26
    Od: lokator27 <t...@g...com>

    On Mar 2, 11:07 am, "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    wrote:
    > Masz coś nie tak z instalacją antenową. W Wesołej i w Zielonce Polsat z PKiN
    > jest tylko pomijalnie gorszy niż z Raszyna.

    Mówimy o odbiorze analogowym Polsatu? Mieszkam w nowym, niskim bloku
    (zbiorcza instalacja antenowa), pośród (niestety) wyższych i odkąd
    przeniesiono nadawanie analogowe z PKiN do Raszyna, Polsatu nie da się
    oglądać (a przedtem odbiór był bardzo dobry).

  • 17. Data: 2009-03-02 10:55:02
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    > Masz coś nie tak z instalacją antenową. W Wesołej i w Zielonce Polsat z
    > PKiN jest tylko pomijalnie gorszy niż z Raszyna.

    F1 bedzie tez w RTR Sport. Program jest rosyjskojezyczny, ale FTA

    Jingiel

  • 18. Data: 2009-03-02 10:56:18
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "lokator27" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
    wrote:
> [...]

    przeniesiono nadawanie analogowe z PKiN do Raszyna, Polsatu nie da się
    oglądać (a przedtem odbiór był bardzo dobry).

    Tak, Polsat analogowy. Z PKiN jest teraz nadawany z mocą tylko 3 kW, ale na
    Warszawę i bardzo bliskie okolice wystarczy. Jeśli wcześniej było dobrze z
    PKiN, to była raczej nie było przeszkód na drodze sygnału. Teraz odbiór też
    powinien być co najmniej poprawny. Podejrzewam, że instalacja antenowa w
    Twoim bloku nie została wyregulowana do nowych warunków.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 19. Data: 2009-03-03 18:19:19
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 2 Mar 2009 11:07:26 +0100, "yabba"
    <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:

    >Masz coś nie tak z instalacją antenową. W Wesołej i w Zielonce Polsat z PKiN
    >jest tylko pomijalnie gorszy niż z Raszyna.

    Analog? Wolne żarty. Przed zmianą nadajnika na Raszyn Polsat u teściów
    w Ząbkach to był obraz nędzy i rozpaczy. TV4 to był tylko śnieg. TVP 1
    i 2 - akceptowalnie, TVN trochę gorzej. Puls - nie pamiętam, ale
    chyba nie było nic. Po zmianie na Raszyn - wszystkie kanały są na
    bardzo dobrym poziomie. Podobnie u moich rodziców na działce (Zerzeń)
    - obecnie bardzo dobry obraz, bez porównania do tego, co można było
    złapać z PKiN.

    -> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

  • 20. Data: 2009-03-04 11:10:50
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bvsqq4t75idc53jek0b1pb50kqic7cb0dd@4ax.com...

> [...]
    > bardzo dobrym poziomie. Podobnie u moich rodziców na działce (Zerzeń)
    > - obecnie bardzo dobry obraz, bez porównania do tego, co można było

    Tak, sygnał analogowy. Nie żartuję z tą jakością. W Zielonce naprawiałem
    instalację po zmianie nadajnika na Raszyn i sprawdziłem też sygnał z PKiN.
    Polsat i TVN był trochę gorszy niż z Raszyna. Według zeznań klienta, przed
    wyłączeniem PKiN wszystkie programy miały dobrą jakość. Antena była
    siatkowa.
    W Wesołej, przed wyłączeniem PKiN obraz był trochę zaszumiony. Antena Yagi
    UHF (zysku nie pamiętam) zamontowana tymczasowo 5 metrów nad gruntem, ale
    poniżej (!!!) linii drzew w kierunku PKiN. Jeśli antena byłaby podnesiona
    wyżej ponad drzewa, obraz byłby bardzo dobry.
    Może w Ząbkach miałeś zasłonięty kierunek na PKiN albo uszkodzoną instalację
    antenową?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba