  • 1. Data: 2009-01-30 08:57:14
    Temat: Polsat w DVB-T Warszawa
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    Czy jest Polsat cyfrowo nadawany w Warszawie?
    Mam adekwatny telewizor ale znajduje mi tylko multipleksa z TV1, TV2,
    TV3, TVPHD, TV Polania i trzy programy radiowe.
    Może trzeba jakieś inne ustawienia niż znajdowane automatycznie?

    --
    ZZ@private

  • 2. Data: 2009-01-30 10:30:48
    Temat: Re: Polsat w DVB-T Warszawa
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "ZbyszekZ" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    >Czy jest Polsat cyfrowo nadawany w Warszawie?
    >Mam adekwatny telewizor ale znajduje mi tylko multipleksa z TV1, TV2,
    >TV3, TVPHD, TV Polania i trzy programy radiowe.

    One są w mpeg-4 zapewne, a paczka z Polsatem jest w mpeg-2 (przynajmniej w
    Poznaniu, ale w Warszawie chyba jest tak samo).
    Może coś musisz w menu ustawić, żeby i mpeg-2 brał pod uwagę?

  • 3. Data: 2009-01-30 10:58:53
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    On 30 Sty, 11:30, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:
> [...]
    > Poznaniu, ale w Warszawie chyba jest tak samo).
    > Może coś musisz w menu ustawić, żeby i mpeg-2 brał pod uwagę?

    Pytanie czy jest na pewno?
    Ustawienia MPEG2/4 to nie ma na pewno.
    Ale może są jakieś inne pod tym kątem, poczytam w manualu (tak, już
    jestem w takim wieku że czytam instrukcję obsługi ;-)

    --
    ZZ@private

  • 4. Data: 2009-01-30 10:59:18
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    > One są w mpeg-4 zapewne, a paczka z Polsatem jest w mpeg-2 (przynajmniej
    > w Poznaniu, ale w Warszawie chyba jest tak samo).
    > Może coś musisz w menu ustawić, żeby i mpeg-2 brał pod uwagę?

    a co niby mialby przestawiac? TVP jest pewnie nadawana z Raszyna, a POT
    z PKiN, moge sie mylic, ale tak przypuszczam. No i nie ta moc nadajnika.

    Jingiel

  • 5. Data: 2009-01-30 11:02:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jingiel" <X...@X...XX> napisał w wiadomości

    > a co niby mialby przestawiac?

    A czy ja wiem co w jego tv mogli wymyślić?

    > TVP jest pewnie nadawana z Raszyna, a POT z PKiN, moge sie mylic, ale tak
    > przypuszczam.

    Czyli jest jeszcze kwestia innego kierunku anteny?
    Ale znalazłem coś takiego:

    Warszawa - PKiN K. 48
    Warszawa - Raszyn K. 48
    Warszawa (POT) - PKiN K. 55

    Może on właśnie z Raszyna sygnał łapie?

  • 6. Data: 2009-01-30 11:10:07
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    > Warszawa - PKiN K. 48
    > Warszawa - Raszyn K. 48
    > Warszawa (POT) - PKiN K. 55
    >
    > Może on właśnie z Raszyna sygnał łapie?

    Ac o ja innego napisalem???? Odbiera (a nie lapie) Raszyn, a nie odbiera
    PKiN po prostu. Pewnie kwestia przestawienia anteny o ile moc nadajnika
    nie bedzie za mala.

    Gwoli scislosci

    WARSZAWA/PKiN

    KANAŁ 48, 690 MHz, ERP = 2,5 kW, Polaryzacja H
    Kompresja: MPEG-4
    Operator: DVB-T Warszawa

    Lista kanałów telewizyjnych:
    TVP1, TVP2, TVP INFO, TVP Sport, TVP HD

    Radio: Polskie Radio Program 1, Polskie Radio Program 2

    KANAŁ 55, 746 MHz, ERP = 1,3 kW, Polaryzacja H
    Kompresja: MPEG-4
    Operator: POT

    Lista kanałów telewizyjnych:
    TVN, POLSAT, TV4, TVN7, Polsat Sport HD

    Łazy k/Raszyna

    KANAŁ 48, 690 MHz, ERP = 70 kW, Polaryzacja H

    stan na dzień: 16-01-2009

    Jingiel

  • 7. Data: 2009-01-30 11:48:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ac o ja innego napisalem????

    Napisałeś że Ci się wydaje, a ja potwierdziłem.

  • 8. Data: 2009-01-30 11:55:50
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    wiadomościnews:glug3o$peb$1@node1.news.atman.pl...

    > Napisałeś że Ci się wydaje, a ja potwierdziłem.

    A ja potwierdzam że faktycznie raczej Raszyn, spróbuję co będzie po
    przekręceniu anteny na PKiN.
    A może ręczne wybranie kanału 55 wystarczy?
    Mieszkam w pół drogi między jednym a drugim :-)

    --
    ZZ@private

  • 9. Data: 2009-01-30 12:27:27
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    > A ja potwierdzam że faktycznie raczej Raszyn, spróbuję co będzie po
    > przekręceniu anteny na PKiN.
    > A może ręczne wybranie kanału 55 wystarczy?
    > Mieszkam w pół drogi między jednym a drugim :-)

    Czyli musialbys pewnie odbierac z kierunku przeciwnego (obrot 180
    stopni). Po drugie popatrz na moc nadajnikow z Raszyna i z PKiN. Nie
    jestem w wawy i nie moge powiedzic jaki zasieg ma ten nadajnik. Wydaje
    mi sie, ze reczne wyszukiwanie niewiele wniesie nowego dopoki nie
    sprobujesz przestawic anteny.

    Jingiel

  • 10. Data: 2009-01-30 15:33:21
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    On 30 Sty, 13:27, Jingiel <X...@X...XX> wrote:

> [...]
    > jestem w wawy i nie moge powiedzic jaki zasieg ma ten nadajnik. Wydaje
    > mi sie, ze reczne wyszukiwanie niewiele wniesie nowego dopoki nie

    Dzięki za podpowiedzi, poćwiczę

    --
    ZZ@private