  • Data: 2004-01-26 00:32:16
    Temat: Re: Polpak peering POL-34
    Od: Goblin <g...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > była też dyskusja o cenie za 1Mbit w polpaku którą zaproponowali pozmanowi,
    > cena ta jest 2 razy chora, po pierwsze wiadomo, a po drugie - przecież taki
    > man nie kupuje (potencjalnie) od nich tranzytu a tylko peering ! Dlaczego
    > peering ma być kosztować tyle samo (albo i więcej) niż pełne łącze !?

    tak po prawdzie to i w dziedzinie internetu TP jest operatorem
    dominujacym... nie wiem do konca jak wyglada w tej chwili sprawa ustay
    "Prawo Telekomunikacyjne" bo chyba sie robi, ale moze sie myle... jesli
    tak to moze powinno sie w niej znalezc cos na temat zasad peeringu z
    operatorem dominujacym, jesli nie to moze jakas nowelizacja w tym
    kierunku... tak czy siak ktos pewnie musial by takie zasady opracowac i
    wcisnac komus kto moze cos w tym naszym sejmie zaproponowac, ja takich
    kontaktow nie mam, ale ktos z was chyba powinien? :)

    --
    - Radoslaw 'Goblin' Pieczonka