eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPolonezRe: Polonez
  • Data: 2018-05-21 19:04:44
    Temat: Re: Polonez
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Na zdjeciach widzialem okrety podwodne z II Wojny Swiatowej. Zardzewiale byly. Nie da
    sie stali skutecznie zabezpieczyc przed korozja bo dla zelaza w warunkach ziemskich
    naturalna forma sa tlenki zelaza. Blacha w samochodzie rdzewieje z od strony lakieru
    jesli warstwa lakieru nie jest szczelna. Atom tlenu maly i pekniecia na lakierze
    mozna nie zauwazyc bez mikroskopu a dla atomu tlenu pekniecie bedzie tym czym Kanion
    Rzeki Kolorado dla czlowieka. Rdzewieje od drugiej strony niz lakier tez w sytuacji
    gdy warstwa zabezpieczajaca bedzie uszkodzona lub nie bedzie ciagla. W pierwszych
    poldkach rdzewialy w sposob charakterystyczny przednie blotniki. Byla to wada
    konstrukcyjna. Uszczelnili przestrzen pomiedzy blotnikiem a podluznica gumowa
    uszczelka. Guma scierala zabezpieczenie antykorozyjne na blotniku i blotnik rdzewial.
    Wystarczylo w nowym poldku wyciac gume i zalozyc produkowane przez rzemioslo nadkola
    zeby w tym miejscu rdza sie nigdy nie pojawila. Im grubiej farby tym dluzej rdza musi
    rozprzestrzeniac zeby od spodu przebila sie przez lakier. W Poldku rdza pokazywala
    sie jesli perforacja byla taka ze miescila sie w niej szpilka. We wspolczesnych
    samochodach cos bedzie na lakierze widac jesli ubytek blachy bedzie taki ze palec
    wejdzie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: