eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPolkomtelowi miesza się w ,,głowie''.Re: Polkomtelowi miesza się w ,,głowie''.
  • Data: 2010-08-28 08:39:32
    Temat: Re: Polkomtelowi miesza się w ,,głowie''.
    Od: Tomaszek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2010-08-26 12:54, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > Plus zablokował mi rozmowy wychodzący, gdyż mam płacone rachunki w złej
    > kolejności i uważa, że mu brakuje 21 złotych z groszami. Na dodatek nie
    > zezwala na zapłacenie, gdyż jego strona WWW (poprzez którą mogę opłacić
    > rachunki -- raczej trudno w tej chwili o inny sposób szybkiego płacenia
    > tych rachunków) nie jest czynna.
    >
    > Czy to czas najwyższy na zmianę operatora? Przez jakiś czas (z powodu
    > nie mojego błędu) mieli za dużo moich pieniędzy -- nie chodziło tam
    > o 21 złotych, ale o około 60. I nie o jeden dzień chodziło, lecz o parę
    > miesięcy. (oczywiście nie cały czas było za dużo o 60 złotych -- nadpłata
    > stale malała; miesięcznie płacę im 10 złotych)

    Miałem plusa dwa razy w życiu ( post paid;) Pierwszym razem za czasów
    wejścia w życie taryfy Plus Echo;) i ten czas wspominam miło - dwa lata
    bez żadnych problemów, ale wtedy to był inny świat;) I dwa lata temu
    skończyła mi się umowa na samą kartę SIM u nich ( taki abo za
    10zł/miesiąc ) Ta druga umowa to była gehenna - zrywane połączenia,
    nacinanie za połączenie oczekujące ( mimo że drugi abonent Plus'a nie
    miał tej usługi aktywnej!! ) Błędy w bilingach... wiecznie nie
    działający Plus-on line ( wtedy to się chyba "e-bok" nazywało ) Na ten
    e-bok to się nawet kiedyś tak zeźliłem, bo wiecznie prace konserwacyjne
    i prace konserwacyjne... przechodząc w centrum ( Warszawa ) zajrzałem do
    ich salonu firmowego, złożyłem reklamację i dziewuszyna do mnie, że taki
    problem to tylko u mnie występuje!!!!! Była na tyle głupia, tępa i
    bezczelna, że starała mi się wmówić, ze komunikat pochodzący od nich to
    wina mojego łącza internetowego!!!

    Nie tęsknię za nimi.

    Jeszcze mała uwaga do Twojej nadpłaty. Jedną z całych setek wad firmy
    Polkomtel jest fakt, że posiadają konto zbiorcze to znaczy wszyscy
    wpłacają na jedno konto i jedyne co identyfikuje Twoją wpłatę to numer
    faktury u nich w systemie;) Jak się nie zgadza, to mają problem ze
    zidentyfikowaniem wpłaty;) no i dane osoby wpłacającej. I zaczyna się
    robić klops, bo taką nietypową wpłatę trzeba odszukać. W takim Asterze
    na przykład każdy ma konto indywidualne i nawet jak zrobisz nadpłatę to
    bez problemu potrącą na następnej fakturze. Niby proste, a Plus na to
    nie wpadł;)
    --
    | TOMASZEK nie lubi:
    | ^części rowerowych^czosnku^niektórych gwiazdek^
    | lewej strony mocy^

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: