  • Data: 2010-08-28 11:49:05
    Temat: Re: Polkomtelowi miesza się w ,,głowie''.
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od J.F.
    z dnia: 2010-08-28 12:10:
    > UKE mogloby publikowac :)
    mogłaby... też bym chętnie obejrzał coś "zewnętrznego" :)

    > Ale to przyczyna moze byc zupelnie inna. Np taka ze zadowoleni klienci
    > nie potrzebuja BOA :-)
    dobre :]

    > Choc bardziej podejrzewam modny outsourcing - wywalili ludzi, wynajeli
    > zewnetrzna firme. Moze nawet ci sami ludzie na tych samych krzeslach
    > siedza, tylko kto inny im placi.
    nie, wylecieli na bruk... najlepsze były metody selekcji kto zostaje,
    kto wylatuje: "ok, Ty zostajesz, bo masz dziecko na utrzymaniu, Ty, bo
    masz kredyt hipoteczny, Ci bez dzieci i kredytów out" :]

    > Ewenualnie .. Era do mnie ostatnio czesto wydzwaniala z "nowa swietna
    > oferta", moze ktos podliczyl ze to nic nie daje.
    ode mnie dostali opr... (zgłoszenie nękania :]) i szybko przestali
    dzwonić, a już najlepsza jazda była jak po migracji nadal Era
    wydzwaniała, że ma super ofertę... chyba się nie zorientowali, że te
    karty to już nie u nich są <lol>

    > Jak na razie to po pierwszym kw 2010 Era chwali sie 36% wzrostem
    > EBIDTA przez rok, 360 tysiacami nowych abonentow, spadkiem kosztu
    > pozyskania klienta o 25zl.
    przestali wystawiać sobie sami kosztowe FV to i koszty pozyskania
    klienta zmalały ;)

    > Co prawda mozna tez wyczytac ze prepaidow ubylo im 285 tysiecy :-)
    ciekawe gdzie poszli? ;]

    Paweł