-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.man.poznan
.pl!not-for-mail
From: Tomasz Śląski <t...@k...bezspamu.org.pl>
Newsgroups: pl.misc.telefonia
Subject: Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje
segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
Date: Sat, 12 May 2018 08:33:13 +0200
Organization: POZMAN - http://www.man.poznan.pl/
Lines: 59
Message-ID: <pd61r8$8oa$1@sunflower.man.poznan.pl>
References: <pd1c55$quo$1@node1.news.atman.pl>
<5af439a2$0$616$65785112@news.neostrada.pl>
<pd1evc$u08$1@node1.news.atman.pl>
<5af4577e$0$681$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 155.133.33.2
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: sunflower.man.poznan.pl 1526106792 8970 155.133.33.2 (12 May 2018 06:33:12
GMT)
X-Complaints-To: t...@m...poznan.pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 12 May 2018 06:33:12 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.7.0
In-Reply-To: <5af4577e$0$681$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:241157
[ ukryj nagłówki ]W dniu 10.05.2018 o 16:30, J.F. pisze:
> I dopiero jakis spadek ilosci klientow widoczny w slupkach moze jakiegos
> dyrektora poruszyc.
> Albo "koszt pozyskania klienta", o ile sie ktos zastanowi "a jakby tak
> ich utrzymac" ?
Takiemu DeMobilowi zajęło to kilka lat - najpierw przez kilka lat nikt
nie przejmował się odejściami klientów, głównie do Playty. Dziurę
zasypano 'z górką' pozornie łatwymi pieniędzmi z roamingu krajowego z
niebieskim glutem. A gdy w końcu zauważono, że klienci nadal odchodzą i
operator spada na ostatnie miejsce, przyszedł opierdol z góry i się
ogarnęli. Niestety operatorem tej wielkości steruje się podobnie łatwo i
dynamicznie jak załadowanym do pełna wielkim kontenerowcem. Żeby zmienić
kierunek trzeba czasu i wysiłku, a żeby zawrócić ze złej drogi dodatkowo
od groma miejsca. A na rynku za wiele miejsca nie ma - nasycenie
usługami OIDP przekracza już 100%.
>
> A w dodatku - w trosce o nasze konsumentow prawa, zepsulismy sobie rynek.
> Dawniej dostawal operator pisemko z wnioskiem o przeniesienie, i mial
> czas na negocjacje.
> Ale chcieli"smy" lepiej, to teraz ma czas juz tylko na uwolnienie numeru.
Sama prawda. Przy czym przenoszenie numerów działa sprawnie tylko w teorii.
>> Taa... słupki, słupki... prosto z dupki, a dla klienta nadal czarna
>> magia. Już nie pamiętam gdzie, miałem tak, ze automatyczny BOK miał
>> bardzo gęste menu, ale była informacja, że w każdym momencie,
>> połączenie z konsultantem uzyskasz naciskając zero (czy co tam, ważne,
>> by skutecznie). I tak powinno być, nie zawsze ma się czas, poświęcać
>> 20 minut na przedarcie się przez ogromne menu ze stekiem bzdur.
Klient ma płacić i dupy nie zawracać, a nie dzwonić se pogadać.
BTW - jakiś czas temu rozmawiałem dyrektorem oddziału PKO BP, gdzie mam
konto firmowe z subkontami dla klientów. Pytam się, dlaczego tam na dole
(sala operacyjna dla 'Kowalskich') jest zawsze taki tłum. A facet mi na
to: bo nasz oddział pełni również funkcje towarzyskie: przychodzą sobie
babcie, dziadki a czasem zwykli ludzie i sprawdzając saldo rachunku
(sic!) u konsultan(ta/tki) opowiadają np. historie swoich dzieci. Druga
ważna funkcja oddziału banku to... darmowy szalet publiczny. Ponieważ
oddział jest przy ruchliwej ulicy, 80% wchodzących do środka stanowią
interesanci do kibla.
U wielkich operatorów infolinia jest swoistym zabezpieczeniem przed
atakiem hałastry, tudzież ludzi starych, którzy są samotni i za wszelką
cenę szukają kontaktu z kimkolwiek, albo rypie ich demencja. Ja też mam
takie przypadki, że starzy ludzie dzwonią, że telefon mają nieczynny, a
tymczasem właśnie z niego dzwonią. Albo, że telewizja nie działa, po
czym okazuje się, że telewizor nie jest włączony do prądu. Każda taka
rozmowa to minimum 15-20min. czasem dłużej. W wielkiej skali - nie do
opanowania, bo infolinie musiałyby mieć tysiące operatorów na drucie,
więc trzeba stosować 'mechanizmy obronne.' Rykoszetem dostają normalni
ludzie, którzy czasem muszą zadzwonić i coś załatwić.
--
Ślązak
Następne wpisy z tego wątku
- 12.05.18 08:55 Tomasz Śląski
- 12.05.18 08:59 Tomasz Śląski
- 12.05.18 17:14 HF5BS
- 12.05.18 17:19 HF5BS
- 12.05.18 17:55 HF5BS
- 14.05.18 18:36 J.F.
- 14.05.18 18:50 J.F.
- 14.05.18 19:49 HF5BS
- 14.05.18 23:24 Tomasz Śląski
- 16.05.18 21:19 J.F.
- 17.05.18 00:01 Olek
- 17.05.18 10:42 Tomasz Śląski
- 17.05.18 12:48 HF5BS
- 17.05.18 17:08 J.F.
- 17.05.18 21:56 Ircys
Najnowsze wątki z tej grupy
- "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- Hackowanie SS7
- nowe spamerstwo ?
- Przychodzące impulsy telefon nie dzwoni
- Re: Zgody...
- Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Czas umierać.
- [ot] aplikacja - ameryk. nr. telef + dzwonienie za free do stanow i kanady
- Vectra 'Plan domowy bez limitu'
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Re: Ponownie: androSRAJ i zarządzanie książką teleSRAną z bitMłyna
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Android, export/import książki telefonicznej
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe