eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaPolkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści.Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasow?"... obja?nienia w tre?ci.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.man.poznan
    .pl!not-for-mail
    From: Tomasz Śląski <t...@k...bezspamu.org.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje
    segregację "rasow?"... obja?nienia w tre?ci.
    Date: Fri, 11 May 2018 22:38:15 +0200
    Organization: POZMAN - http://www.man.poznan.pl/
    Lines: 23
    Message-ID: <pd4uvl$12a$1@sunflower.man.poznan.pl>
    References: <pd1c55$quo$1@node1.news.atman.pl>
    <5af439a2$0$616$65785112@news.neostrada.pl>
    <pd1evc$u08$1@node1.news.atman.pl> <pd1g86$vaf$1@node1.news.atman.pl>
    <5af45ec5$0$605$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 155.133.33.2
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: sunflower.man.poznan.pl 1526071093 1098 155.133.33.2 (11 May 2018 20:38:13
    GMT)
    X-Complaints-To: t...@m...poznan.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 11 May 2018 20:38:13 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.7.0
    In-Reply-To: <5af45ec5$0$605$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:241156
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 10.05.2018 o 17:01, brum pisze:

    > Żeby chociaż kto? się postarał i oddał 10% to bym ich szanował. A tak to
    > znów złożę reklamację na słabe ?wiatło księżyca i zobaczę ile oddadz?.

    Operatorzy mają już wypracowaną procedurę na takie przypadki: automat
    kalkuluje, czy opłaca się uznać reklamację czy nie. Przy czym w drugim
    wypadku nie stosuje się już metody 'nie uznajemy reklamacji i co nam pan
    zrobisz' tylko po pewnym czasie wypowiada się abonentowi umowę pod byle
    pretekstem.

    Ja stosuję u siebie tą drugą metodę już na etapie zawierania umowy, co
    skutkuje niemal zerowymi problemami z obsługą klientów. Jak widzę, że
    będą z pacjentem kłopoty, bo koleś jest z gatunku szukacza dziury w
    całym, to po prostu aktywnie odmawiam zawarcia umowy. Ostatnio nawet
    jednemu takiemu upierdzie napisałem wprost, że jego sposób podejścia do
    zawierania umowy nie daje szans na harmonijną współpracę w przyszłości,
    w związku z czym skorzystam z przysługującego mi prawa swobodnego wyboru
    klienta, podobnie jak on może skorzystać ze swobodnego wyboru operatora.

    --
    Ślązak

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: