  • 61. Data: 2012-02-02 11:26:36
    Temat: Re: Polisa OC przekroczenie zadeklarowanej ilości kilometrow
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 01/02/2012 21:26, kogutek wrote:

> [...]
    > życia im zostało i nie chcą go sami sobie jeszcze bardziej skrócić. Tak że
    > proponuję odpierdolić się od starszych, bo każdy jak dożyje będzie emerytem w
    > okularach -10. Ze statystyk policyjnych wychodzi że po przekroczeniu pewnego
    > magicznego wieku ciężkie wypadki w tej grupie wiekowej nie wchodzą do
    > statystyk bo są na marginesie błędu. Jakieś porysowania na parkingu tak. Ale
    > że wracał zapakowanym do granic wytrzymałości samochodem z dyskoteki. I na
    > ostrym zakręcie zamiast 50 jechał 120 i zawinął się na drzewie to już nie.

    Super, że znasz pojedyncze przypadki, ale firmy ubezpieczeniowe prowadzą
    statystyki przez dziesięciolecia na milionach kierowców.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 62. Data: 2012-02-02 11:29:05
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 02/02/2012 10:22, Lukasz wrote:

    > jak już napisałem w innym poście deklarację miałem 15000-19999km na
    > dwóch autach, ile zrobiłem nie wiem ale między 40 a 60000km. Nikt przy
    > szkodzie (a były dwie, jedna moja, druga z innym kierującym <26r.ż.) nie
    > zakwestionował przebiegu, wieku kierowcy ani nic innego, wypłaty miałem
    > zarówno z oc jako sprawca (2szt.) jak i z AC

    Czyli podsumowując, jeździsz 40-60k rocznie, a miałeś stłuczkę?

    Moja żona jedzie raz na tydzień firmowym na spotkanie i czasem odwiezie
    mnie z knajpy, jak wypiję coś do kolacji, a nie miała w życiu nawet
    jednej stłuczki. Dopiero co udowadnialiście

    Robert_J, jak to się ma do twojego prawdopodobieństwa wypadku? ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 63. Data: 2012-02-02 11:29:39
    Od: kamil <k...@s...com>

  • 64. Data: 2012-02-02 12:01:32
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lukasz" napisał w wiadomości grup
    >Teraz podpisywałem umowę przez pośrednika i nie zapytał mnie o
    >przebieg, jak się później okazało sam wpisał <5000km....

    Tylko pozniej nie bedzie "posrednik sam wpisal", tylko "szanowny pan
    podal falszywe dane do ubezpieczenia i podpisal sie pod wnioskiem"

    J.

  • 65. Data: 2012-02-02 12:44:38
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-02-02 11:29, kamil pisze:
> [...]
    >
    > Moja żona jedzie raz na tydzień firmowym na spotkanie i czasem odwiezie
    > mnie z knajpy, jak wypiję coś do kolacji, a nie miała w życiu nawet

    moja też nie miała żadnej stłuczki i jeździ mało, ale ryzyko stłuczki
    mojej i jej oceniam na podobnym poziomie, choć wcale źle nie jeździ -
    jak dla mnie to często zbyt asekuracyjnie, ale wiem że przez to że mało
    jeździ nie wie jak auto zachowa się w poślizgu czy jak je wyprowadzić -
    bo kto miał ją tego nauczyć? Dopiero jak ją wysłałem na kurs
    doszkalający na maty poślizgowe to stwierdziła "bo ja to myślałam że ty
    to jak śnieg spadnie to jeździsz na te parkingi dla zabawy, a teraz
    widzę że auto z poślizgu wyprowadzisz, a ja nie. Dlatego będę z tobą
    jeździła się ślizgać" :) - dlatego też polecam taki kurs dla żony (bo
    jak masz cokolwiek umiejętności to tam nie nauczysz się nic, więcej
    nauczysz się na parkingu bo masz nielimitowany czas...

    > Robert_J, jak to się ma do twojego prawdopodobieństwa wypadku? ;-)

    to nie ja pisałem o prawdopodobieństwie, z resztą to moja pierwsza
    stłuczka odkąd mam prawo jazdy czyli od 10 lat. Czy jakbym jeździł mniej
    to bym jej nie miał? jeśli wiązałoby to się z tym że mniej bym też
    pracował, to tak, w przeciwnym razie nie - bo stłuczka była z
    przemęczenia - najechałem na tył auta i porysowałem troszkę zderzak temu
    z przodu zaginając tym samym troszkę swój zderzak i maskę (dziwne że
    lampy zostały nienaruszone), dla pocieszenia dodam, że ten z tyłu też
    nie wyhamował niszcząc moją lampę i zderzak - ale nie wiem czy też
    pracuje tyle godzin dziennie co ja wtedy, w międzyczasie w aucie jedząc
    kanapki, odbierając 1000 telefonów i wnerwiając się na tysiąc spraw ;P

    Lukasz

  • 66. Data: 2012-02-02 12:45:24
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-02-02 12:01, J.F pisze:

    > Tylko pozniej nie bedzie "posrednik sam wpisal", tylko "szanowny pan
    > podal falszywe dane do ubezpieczenia i podpisal sie pod wnioskiem"
    >
    > J.

    wiem, ale jak już napisałem nie sprawdzają tego

    Lukasz

  • 67. Data: 2012-02-02 13:13:59
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Jestem watkodawcą
    Zadzwoniłem do Liberty zmienili na 15000 składka nie wzrosła Tak że wszystko
    OK
    Pozdrawiam
    I dziękuję za wszystkie wypowiedzi a tak na marginesie warto podawać
    najniższą wartość kilometrow bo rożnica w składce między 10 000 a 15 000
    jest około 30 zł

  • 68. Data: 2012-02-02 15:55:01
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 1 Feb 2012 18:36:31 +0100, Robert_J napisał(a):
    > prawdopodobieństwo wypadku. Obstawiasz że emeryt, który
    > jeździ tylko do kościoła w niedziele i na działkę latem
    > (oczywiście patrząc tylko do przodu przez okulary -10),
    > czyli deklarujący pewnie z 1000 km rocznie, jest mniej
    > niebezpieczny od kierowcy, który jeździ zdecydowanie więcej?

    Obawiam się że statystyka by pokazała taką właśnie zależność :)
    Ów emeryt może ani raz nie spotkać się z sytuacją wymagającą
    lepszych umiejętności, może też jeździć ostrożniej (czyli 30km/h:)...

    A to że ktoś przejeżdża rocznie 30/50/100 kkm, może mieć niekoniecznie
    pozytywny wpływ na bezpieczeństwo - bo owszem, doświadczenie doświadczeniem
    ale dochodzi też rutyna i np. niesłuszne przeświadczenie "przejeżdżam
    miliony kilometrów, jestem kierowcą doskonałym i mogę jeździć bardziej
    ryzykownie niż jakiś tam kapelusznik".

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 69. Data: 2012-02-02 16:04:26
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Wed, 1 Feb 2012 21:26:59 +0000 (UTC) "kogutek"
    <s...@W...gazeta.pl> napisał:

    >zmysły. Znam takiego co jak miał 68 lat to wpierdolił młodemu piratowi
    >A on mu wpierdolił tylko
    >dlatego ze jechał ze swoim trzy letnim synem

    Kurde i to jeszcze w wieku 65 lat syna spłodził? Niezły koleś...
    A może jednak o wnuka chodziło? :-)

    >mu wierzę bo robienie ładnie wyglądających wypadków to była jego praca.

    "Ma wyglądać na wypadek" :-) Znaczy się płatny zabójca czy fury bił
    dla wyłudzania odszkodowań?

  • 70. Data: 2012-02-02 18:09:38
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    __Maciek <i...@c...org> napisał(a):

    > Kurde i to jeszcze w wieku 65 lat syna spłodził? Niezły koleś...
    > A może jednak o wnuka chodziło? :-)

    > "Ma wyglądać na wypadek" :-) Znaczy się płatny zabójca czy fury bił
    > dla wyłudzania odszkodowań?
    Na pewno syn. Pomyśl kto może mieć taką pracę ze mają ładnie wypadki wyglądać,
    ludzie mają je podziwiać i płacić ze oglądają.