    From: Lukasz <w...@b...net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Polisa OC przekroczenie zadeklarowanej ilości kilometrow
    Date: Thu, 02 Feb 2012 12:44:38 +0100

    W dniu 2012-02-02 11:29, kamil pisze:
    > Czyli podsumowując, jeździsz 40-60k rocznie, a miałeś stłuczkę?
    >
    > Moja żona jedzie raz na tydzień firmowym na spotkanie i czasem odwiezie
    > mnie z knajpy, jak wypiję coś do kolacji, a nie miała w życiu nawet
    > jednej stłuczki.

    moja też nie miała żadnej stłuczki i jeździ mało, ale ryzyko stłuczki
    mojej i jej oceniam na podobnym poziomie, choć wcale źle nie jeździ -
    jak dla mnie to często zbyt asekuracyjnie, ale wiem że przez to że mało
    jeździ nie wie jak auto zachowa się w poślizgu czy jak je wyprowadzić -
    bo kto miał ją tego nauczyć? Dopiero jak ją wysłałem na kurs
    doszkalający na maty poślizgowe to stwierdziła "bo ja to myślałam że ty
    to jak śnieg spadnie to jeździsz na te parkingi dla zabawy, a teraz
    widzę że auto z poślizgu wyprowadzisz, a ja nie. Dlatego będę z tobą
    jeździła się ślizgać" :) - dlatego też polecam taki kurs dla żony (bo
    jak masz cokolwiek umiejętności to tam nie nauczysz się nic, więcej
    nauczysz się na parkingu bo masz nielimitowany czas...

    > Robert_J, jak to się ma do twojego prawdopodobieństwa wypadku? ;-)

    to nie ja pisałem o prawdopodobieństwie, z resztą to moja pierwsza
    stłuczka odkąd mam prawo jazdy czyli od 10 lat. Czy jakbym jeździł mniej
    to bym jej nie miał? jeśli wiązałoby to się z tym że mniej bym też
    pracował, to tak, w przeciwnym razie nie - bo stłuczka była z
    przemęczenia - najechałem na tył auta i porysowałem troszkę zderzak temu
    z przodu zaginając tym samym troszkę swój zderzak i maskę (dziwne że
    lampy zostały nienaruszone), dla pocieszenia dodam, że ten z tyłu też
    nie wyhamował niszcząc moją lampę i zderzak - ale nie wiem czy też
    pracuje tyle godzin dziennie co ja wtedy, w międzyczasie w aucie jedząc
    kanapki, odbierając 1000 telefonów i wnerwiając się na tysiąc spraw ;P

    Lukasz