  • 81. Data: 2012-02-07 06:58:10
    Temat: Re: Polisa OC przekroczenie zadeklarowanej ilości kilometrow
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-02-05 16:32, neoniusz pisze:

    > lol? u mnie allianz direct wychodzi polowe taniej niz liberty, a nie
    > pytaja o takie bzdety.

    a u mnie taniej wyszedł inny direct w którym o to pytają, więc nie sądzę
    żeby warto było się ubezpieczać tam "gdzie nie żądają podawania takich
    abstrakcji"

    Lukasz

  • 82. Data: 2012-02-07 17:36:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Lukasz" <w...@b...net.pl> napisał w wiadomości

    > do brokera nie chodzę odkąd okazało się że 3 lata nie miałem opłaconego
    > OC - broker wypisywał druczek i brał kasę do kieszeni.
    > Na miejscu czy dzwoniąc faktycznie nic ciekawego nie mają.

    W Allianz też wychodzi drożej niż w Liberty?
    No to jakiś dziwny przypadk jesteś.

  • 83. Data: 2012-02-07 17:50:44
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
    >W Allianz też wychodzi drożej niż w Liberty?
    >No to jakiś dziwny przypadk jesteś.

    Chyba juz nie.
    A moze tak ? Wlasnie sie cos odwrocilo i chyba bede sie musial
    przeniesc z Allianz do Allianz (direct) :-)

    J.

  • 84. Data: 2012-02-07 21:04:52
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-02-07 17:50, J.F pisze:

    > Chyba juz nie.
    > A moze tak ? Wlasnie sie cos odwrocilo i chyba bede sie musial przeniesc
    > z Allianz do Allianz (direct) :-)

    teraz 2 auta wyszły mi taniej w axa a jedno w liberty

    Lukasz