  • 71. Data: 2012-02-02 21:21:37
    Temat: Re: Polisa OC przekroczenie zadeklarowanej ilości kilometrow
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Thu, 2 Feb 2012 17:09:38 +0000 (UTC) "kogutek"
    <s...@W...gazeta.pl> napisał:

    >Na pewno syn. Pomyśl kto może mieć taką pracę ze mają ładnie wypadki wyglądać,
    >ludzie mają je podziwiać i płacić ze oglądają.

    Np. gość od efektów specjalnych albo kaskader w filmie.

  • 72. Data: 2012-02-03 23:55:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 01 Feb 2012 22:50:58 +0100, AZ napisał(a):
    > Nie kupuje AC, przy OC podałem, że robię 3 kkm rocznie a robię 30. Teraz
    > możecie mnie nazwać złodziejem i oszustem. Ale chyba jak złodziej okrada
    > złodzieja to nie jest takie złe?

    No w zasadzie tak. potem ktos cie uszkodzi, ono powiedza ze strata 2kzl,
    choc naprawde 20k, ale to przeciez nie jest takie zle :-)

    Graliscie uczciwie: ty oszukiwales, oni oszukiwali, wygral lepszy :-)

    J.

  • 73. Data: 2012-02-04 00:02:44
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/03/2012 11:55 PM, J.F. wrote:

    > No w zasadzie tak. potem ktos cie uszkodzi, ono powiedza ze strata 2kzl,
    > choc naprawde 20k, ale to przeciez nie jest takie zle :-)
    >
    > Graliscie uczciwie: ty oszukiwales, oni oszukiwali, wygral lepszy :-)

    No to już przerabiałem. Choć swoje wywalczyłem to musiałem się powozić
    ze złodziejami, żeby oddali mi to co mi się należało. Gdyby byli uczciwi
    ja też bym był.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 74. Data: 2012-02-04 12:23:12
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 02.02.2012 13:13, kowtow pisze:
    > Jestem watkodawc?
    > Zadzwoni?em do Liberty zmienili na 15000 sk?adka nie wzros?a Tak ?e wszystko
    > OK
    > Pozdrawiam
    > I dziekuje za wszystkie wypowiedzi a tak na marginesie warto podawaae
    > najni?sz? warto?ae kilometrow bo ro?nica w sk?adce miedzy 10 000 a 15 000
    > jest oko?o 30 z?

    Warto się ubezpieczać w normalnych firmach, gdzie nie żądają podawania
    takich abstrakcji.

  • 75. Data: 2012-02-04 14:15:46
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-02-04 12:23, neoniusz pisze:

    > Warto się ubezpieczać w normalnych firmach, gdzie nie żądają podawania
    > takich abstrakcji.

    chcesz powiedzieć że warto zapłacić 2x więcej u konkurencji która o to
    nie zapyta?!

    Lukasz

  • 76. Data: 2012-02-04 19:10:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Lukasz" <w...@b...net.pl> napisał w wiadomości

    > chcesz powiedzieć że warto zapłacić 2x więcej u konkurencji która o to nie
    > zapyta?!

    Nie, ale warto znaleźć taką konkurencję, która zażąda na przykład 0,8 stawki
    Liberty.
    Miałem tak rok temu, wypadło że Allianz wyszedł DUŻO taniej i nie ma tego
    typu problemów.

  • 77. Data: 2012-02-05 10:37:59
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-02-04 19:10, Cavallino pisze:
    > Nie, ale warto znaleźć taką konkurencję, która zażąda na przykład 0,8
    > stawki Liberty.
    > Miałem tak rok temu, wypadło że Allianz wyszedł DUŻO taniej i nie ma
    > tego typu problemów.

    wydaje mi się że sprawdza się to w mniejszych miejscowościach, dla mnie
    ostatnie kilka lat najtańsze były direct'y - w zasadzie dlatego, że auta
    mam zarejestrowane w dużym mieście, a mieszkam w małej miejscowości (a
    wszelkie direct liczą składkę na podstawie miejsca zamieszkania a nie
    tego w DR)

    Lukasz

  • 78. Data: 2012-02-05 10:57:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > wydaje mi się że sprawdza się to w mniejszych miejscowościach

    O ile Poznań zaliczasz do mniejszych miejscowości to możesz mieć rację

    >, dla mnie ostatnie kilka lat najtańsze były direct'y

    A byłeś u jakiegoś brokera, który to wyliczył dla konkretnego auta, czy sam
    zadzwoniłeś w dwa miejsca i takie wnioski wyciągąłeś?

  • 79. Data: 2012-02-05 16:32:48
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 04.02.2012 14:15, Lukasz pisze:

    > chcesz powiedzieć że warto zapłacić 2x więcej u konkurencji która o to
    > nie zapyta?!

    lol? u mnie allianz direct wychodzi polowe taniej niz liberty, a nie
    pytaja o takie bzdety.

  • 80. Data: 2012-02-06 21:30:14
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-02-05 10:57, Cavallino pisze:
    > O ile Poznań zaliczasz do mniejszych miejscowości to możesz mieć rację

    no dobra, nie ma co się kłócić, jednemu tu wyjdzie taniej, drugiemu tam

    > A byłeś u jakiegoś brokera, który to wyliczył dla konkretnego auta, czy
    > sam zadzwoniłeś w dwa miejsca i takie wnioski wyciągąłeś?

    do brokera nie chodzę odkąd okazało się że 3 lata nie miałem opłaconego
    OC - broker wypisywał druczek i brał kasę do kieszeni.
    Na miejscu czy dzwoniąc faktycznie nic ciekawego nie mają.

    Lukasz