  • 1. Data: 2009-03-29 06:17:25
    Temat: Re: Polini 160 Kit do Aprilii
    Od: mucha fast <mucha130592@_NOSPAM_wp.pl>

    witam jestem tu nowy nigdy nie bawiłem się w forum

    ale zawsze musi byc ten pierwszy raz :)
    a wiec mam APRILIA AF1 FUTURA 50ccm z 92 roku motorek jest po tuningu :) a
    mianowicie ma wstawiony silnik od NSR125 JC22 z 2003 roku silniczek po
    generalnym remoncie czyli wymienione wszystkie
    uszczelniacze,łożyska,wzmocniona korba na wale,zmieniony gaznik na
    dellorto,a tak że filtr stożkowy,cylinder polini 190ccm,zawur wydechowy. i
    takie tam , jeszcze myslę nad jakims stosownym wydechem chciałem zapytać
    co o tym śądzicie :)????? pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-03-29 18:59:49
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    mucha fast pisze:
    > witam jestem tu nowy nigdy nie bawiłem się w forum
    > ale zawsze musi byc ten pierwszy raz :)

    To masz pecha bo to nie jest forum.

    --
    Kuczu