  • 161. Data: 2011-12-02 14:42:20
    Temat: Re: * Policję!
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-12-02 11:59, kamil pisze:

    > Ależ ja pytam z czystej ciekawości, co to za PMSowy tytan intelektu tak głośno
    przeżywa 10-minutowe spóźnienie do pracy.

    No to policzmy na chłodno: niech 5000 osób spóźni się przeciętnie po 10 minut.
    Razem ponad 833 godziny czyli ~5 miesięcy pracy przeciętnego kierowcy w DC.
    To tak jakby jeden człowiek przez prawie pół roku nie pracował.
    A strata dla PKB, to pi*oko jego roczna pensja (2x zarobki).

    > Szczególnie, że niespodziewane korki i opóźnienia zdarzają się w każdym dużym
    mieście kilka razy w miesiącu.

    I szczególnie w dużym mieście są szkodliwe.
    Robienie ich świadomie, wręcz celowo, to... brak słów.

  • 162. Data: 2011-12-02 14:48:20
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-11-29 15:45, AZ pisze:

    > Kiedys pojmiesz, ze swiat nie jest tak przewidywalny jakbys chcial zeby

    Jest drobna różnica między sytuacją kiedy spada gałąź, a kiedy w ciebie
    bezmyślnie rzucają gałęzią. Szkoda taka sama, ale wkurw jednak inny, co?

  • 163. Data: 2011-12-02 15:54:25
    Temat: Re: Słuchaliście audycji w Trójce?
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Jakub Witkowski

    > Jak proponujesz odsiać tchórzy?

    Sam się powinni odsiać.

  • 164. Data: 2011-12-02 16:25:48
    Od: DoQ <p...@g...com>

> [...]
    > To tak jakby jeden człowiek przez prawie pół roku nie pracował.
    > A strata dla PKB, to pi*oko jego roczna pensja (2x zarobki).

    Pod warunkiem, że robią na taśmie i przez ich nieobecność fabryka ma
    przestój. Co i tak jest nierealne, bo nikt o zdrowych zmysłach nie
    uzależnia ciągu pracy od jednej osoby.

    --
    Paweł

  • 165. Data: 2011-12-02 16:31:04
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 02 Dec 2011 14:42:20 +0100, Jakub Witkowski napisał(a):

    > No to policzmy na chłodno: niech 5000 osób spóźni się przeciętnie po 10 minut.
    > Razem ponad 833 godziny czyli ~5 miesięcy pracy przeciętnego kierowcy w DC.
    > To tak jakby jeden człowiek przez prawie pół roku nie pracował.

    Oraz 800 tysięcy, 943 złote i 26 groszy na godzinę to kosztuje!

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł

  • 166. Data: 2011-12-02 16:37:28
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 02 Dec 2011 14:42:20 +0100, Jakub Witkowski
    <j...@d...z.sygnatury> wrote:

    >A strata dla PKB, to pi*oko jego roczna pensja (2x zarobki).

    Większ straty powodują kolejne dni wolne od pracy, wprowadzane przez
    naszych posłów.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 167. Data: 2011-12-02 17:08:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WhiteD" napisał w wiadomości
    >[...] Standard jest przecież cholernie nudny, plus z braku
    >dostatecznej ilości patroli (bo ludzie jakoś się do tej drogówki nie
    >cisną drzwiami i oknami - uznając że to

    Od kiedy to ?

    >jedna z gorszych fuch w policji)

    A ktore sa lepsze ?

    >często wielu się upiecze. Ideałem byłby akcje gdzie jedna ekipa (lub
    >kamera) foci / kręci, a następne 2-3 łapią. To się stosuje ale tylko
    >w paru miastach, i zwykle tylko z jedną ekipą.

    Ale po co tak ? Nie lepiej jak jedna ekipa za to codziennie patroluje
    i wylapuje ?

    J.

  • 168. Data: 2011-12-02 17:14:24
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "DoQ" napisał w wiadomości grup

    >Pod warunkiem, że robią na taśmie i przez ich nieobecność fabryka ma
    >przestój.

    Nie, to jest rachunek tylko dla tych spoznionych. Jak sie okaze ze
    przez ich nadzwyczajne spoznienie inni tez sie spozniaja, to rachunek
    rosnie.

    I tak oto dzielna policja jedna akja narobila strat na miliony :-)

    >Co i tak jest nierealne, bo nikt o zdrowych zmysłach nie uzależnia
    >ciągu pracy od jednej osoby.

    A jak to kierownik stal w korku i nie ma kto wydac innych dyspozycji ?
    :-)

    J.

  • 169. Data: 2011-12-02 17:25:30
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 02/12/2011 16:14, J.F wrote:

    > Nie, to jest rachunek tylko dla tych spoznionych. Jak sie okaze ze przez
    > ich nadzwyczajne spoznienie inni tez sie spozniaja, to rachunek rosnie.

    Ironią jest to, że największy ruch na grupie jest w godzinach pracy i
    akby podsumować, to na osobę przypada więcej niż 10 minut czytania o
    milionowych stratach wynikających z przerw w pracy.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 170. Data: 2011-12-02 17:27:09
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 02-12-2011 17:14, J.F pisze:

    > Nie, to jest rachunek tylko dla tych spoznionych. Jak sie okaze ze przez
    > ich nadzwyczajne spoznienie inni tez sie spozniaja, to rachunek rosnie.
    > I tak oto dzielna policja jedna akja narobila strat na miliony :-)

    Chyba nie przeczytałeś dokładnie tego co napisałem. Albo masz system
    "złocimierz" w firmowym klopie wraz z indywidualną kartą dostępu, który
    ma za zadanie odliczać z pensji każdą minutę obstrukcji i dlatego takie
    rozliczenia wydają ci się czymś oczywistym.
    Gdyby wyliczyć w ten sposób godziny zmarnotrawione na sraniu, to w skali
    globalnej wyjdzie gigantyczna strata - być może jest to przyczyna
    obecnego kryzysu w Europie?? Dlaczego więc nie zmusić pracowników do
    zażywania Stoperanu każdego dnia, tuż przed rozpoczęciem pracy??

    > A jak to kierownik stal w korku i nie ma kto wydac innych dyspozycji ? :-)

    Jak kierownik złamie nogę, to firma ma automatycznie 2mln straty dziennie?

    --
    Paweł