  • 151. Data: 2011-12-01 23:16:31
    Temat: Re: Jebać Policję!
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Artur Maśląg

    > Najpierw nie widzisz różnic w sugerowanej "technice", co okazało się
    > całkowicie błędne

    Bzdura, nic na ten temat nie pisałem.

    > teraz popełniasz kolejny błąd twierdząc, że intencja
    > ta sama (o której to bladego pojęcia nie masz).

    Podstawową intencją jest manipulowanie sensem cytowanych wypowiedzi.
    Cavallino je przerabia, Ty wyrywasz fragment z kontekstu. Technika różna,
    intencja ta sama.

    > Jak w każdym wątku -
    > byle coś napisać. Nieistotne czy ma to jakiś sens i cokolwiek wspólnego
    > z rzeczywistością...

    Pitu, pitu.

  • 152. Data: 2011-12-01 23:24:31
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 01-12-2011 21:24, jerzu pisze:

    > Równie dobrze mogą tymi video pojechać na normalną interwencję, nikomu
    > chyba nic nie ubędzie z tego powodu. Ale nie, "policjanci z Vectry
    > mają inne zadania" - komisariat/komnda policji w Radomsku.

    Ewidentnie kiepsko u nich z zarządzaniem zasobami...

    --
    Paweł

  • 153. Data: 2011-12-02 00:55:53
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 01.12.2011 WhiteD <...@...pl> napisał/a:
> [...]
    > mieszkaniem. Złodzieje często płacą menelom za przechowanie fantów u siebie,
    > przez te pare dni aż się zrobi spokojniej i można towar sprzedać. Nazywamy to
    > brudną robotą...
    > Inna sprawa to złomiarze i złodzieje węgla; ci też rezydują w tym samych
    > okolicach. Czasem nawet to te same osoby...
    > Sporadycznie trafiają się też skrytki na towary z przemytu - choćby te
    > krokodylki. Minusem akcji jest to że znajdujemy tylko fanty, nie znajdujemy
    > niestety samych sprawców - ale za to troche popsujemy im biznes.

    I nigdy nie wydało Ci się to odrobinę dziwne? Że znajdujecie tylko te co
    bardziej niechodliwe fanty? Tak tylko pytam. Mam nadzieję też że nie obudzi
    mnie znienacka za parę dni wywalanie zamków u drzwi.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 154. Data: 2011-12-02 11:58:20
    Temat: Re: * Policję!
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 30/11/2011 06:57, 4CX250 wrote:
    > Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > Wysłać pismo do komendanta skończy się że wyląduje w koszu, a tak
    > przynajmniej cała Polska wie
    > jakich mamy policmajstrów.
    > Ale ty za tępy jesteś żeby to zrozumieć i widać że bardzo cię prawda
    > zabolała więc wnioskuję że jestes takim policjantem co mu pleksa pęka.

    O tak, cała polska czyta PMS, w przyszła niedzielę rozpoczną się
    zamieszki i protesty na ulicach, po czym kierownictwo drogówki zasiądzie
    do negocjacji z jakimiś ruchami społecznościowymi.

    Tak.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 155. Data: 2011-12-02 11:59:42
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 30/11/2011 01:09, to wrote:
    > begin kamil

    > A co, neurochirurgów nie zatrzymują? Jaki jest umówiony sygnał, wymowny
    > gest skalpelem?

    Ależ ja pytam z czystej ciekawości, co to za PMSowy tytan intelektu tak
    głośno przeżywa 10-minutowe spóźnienie do pracy. Szczególnie, że
    niespodziewane korki i opóźnienia zdarzają się w każdym dużym mieście
    kilka razy w miesiącu.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 156. Data: 2011-12-02 13:28:38
    Od: "WhiteD" <...@...pl>

    Użytkownik "kakmar" <k...@g...com> napisał w wiadomości

    > I nigdy nie wydało Ci się to odrobinę dziwne? Że znajdujecie tylko te co
    > bardziej niechodliwe fanty? Tak tylko pytam. Mam nadzieję też że nie obudzi
    > mnie znienacka za parę dni wywalanie zamków u drzwi.

    A skąd ci przyszło do głowy że znajdujemy same niechodliwe fantów? Głównie to
    znajdujemy same rowery, elektronikę (telefony, dvd, telewizory, tunery czy
    komputery, konsole do gier); a kontrabanda to głównie ubrania, podrobiona
    elektronika - przemytnicy nie są aż tak głupi że alkoholikom dawać na
    przechowanie wódy i papierosów; bo pewnie musieli by im zapłacić jak za
    przechowywanie złota - żeby nie wypili. Ciekawostki typu krokodylki trafiają się
    pewnie tak raz na kilkanaście lat, ot szczęście mieliśmy... raz się znajdzie
    faceta co się sam poduszką udusił, innym razem krokodylki... sytuacje kiedy nie
    wiesz czy masz się histerycznie śmiać, czy walić głową w ścianę i pytać gdzie
    ten świat zmierza :P
    I ekhm my nie wywalamy wtedy zamków - raz że tam nie raz nie ma czego, bo drzwi
    wiszą na jakimś jednym zawiasie; a nawet jak już są normalne drzwi to White może
    je otworzyć bez wywarzania... co prawda nie każda policja posiada na stanie
    technika ze specjalnością ślusarz amator; ale wtedy mogą zapukać. Drzwi wywarza
    się akurat tylko w szczególnych przypadkach, a meliny z fantami pod to nie
    podpadają. Pomijając pomyłki - wpadanie do kogoś z drzwiami to raczej rozrywka
    dostępna głównie dla niebezpiecznych przestepców (bądź ofiar pomyłki cepa który
    miał dokładnie sprawdzić, ale się pomylił), w innych przypadkach się puka...
    choć w przypadku melin bywa że właściciel lokalu jest akurat w innym świecie.
    No i sądząc po tym że tu piszesz to raczej nie zamieszkujesz w śmierdzącej
    melinie gdzieś na skraju miasta / cywilizacji.

    WhiteD

  • 157. Data: 2011-12-02 13:54:37
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > podrobiona elektronika
    Z czystej ciekawości, w jaki sposób rozpoznajecie podrobioną ?
    WOJO

  • 158. Data: 2011-12-02 13:59:42
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "to" napisał w wiadomości grup
    begin DoQ

    >I tu jeszcze trzeba zaznaczyć, że część z nich zapewne by je
    >spowodowała
    >także na trzeźwo, bo fakt, że ktoś spowodował wypadek i miał coś we
    >krwi
    >nie oznacza, że to była przyczyna.

    Jeszcze ciekawiej - policja chetnie podkresla procent wypadkow w
    ktorych _uczestniczyli_ pijani.
    Tymczasem ci, ktore sa _spowodowane_ przez pijanych _kierowcow_
    pojazdow _mechannicznych, to cos 5% - kiedys podawalem dane.

    P.S. A tak swoja droga to ciekaw jestem jak oni ustalaja te
    "spowodowane", skoro raport koncowy jest w maju, a sprawy sadowe
    ciagna sie rok-dwa z reguly.
    Tymczasem jak swiadcza gazety to nawet prokuratorzy maja trudnosc
    odroznic pijanego od sprawcy nawet w oczywistych przypadkach.

    J.

  • 159. Data: 2011-12-02 14:18:46
    Temat: Re: Słuchaliście audycji w Trójce?
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-11-30 21:34, to pisze:
    > Jak ktoś jest taki bojaźliwy to niech nie idzie do policji -- proste.

    Jak proponujesz odsiać tchórzy?

  • 160. Data: 2011-12-02 14:23:42
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-11-29 15:19, kamil pisze:

    > Raz na rok spóźnisz się 20 minut do pracy. Świat się zawali? Jesteś neurochirurgiem
    i ktoś właśnie umiera na stole? Strażakiem i przez te 20 minut spłonie sierociniec?

    Pomnóż te 20 minut przez liczbę spóźnionych kierowców i pasażerów.
    I tak, wśród nich swobodnie mógł być i strażak, i neurochirurg.