  • 141. Data: 2011-12-01 17:51:32
    Temat: Re: * Policję!
    Od: "WhiteD" <...@...pl>

    Użytkownik "to" <t...@x...abc> napisał w wiadomości
    news:4ed6911d$0$5807$65785112@news.neostrada.pl...

    > Właśnie o to mi chodzi, żeby takich też zatrzymywali. Co za różnica, z
    > jakiego powodu jedzie jak debil? Jakoś Cię to pocieszy, jeśli walnie w
    > Ciebie starzec otumaniony lekami, a nie pijany nastolatek? ;)

    No i się ich zatrzymuje. Gdybyśmy łapali ino tych co jadą prosto, albo ino tych
    co jadą zygzakiem to było by to trochę głupie rozwiązanie. Różne są sytuacje,
    czasem trzeba np. pomóc komuś bo dostał zawału albo spadł mu poziom cukru - też
    mi się takie akcje zdarzały, w ciągu raptem 3 miesięcznej kariery w drogówcę.

    WhiteD

  • 142. Data: 2011-12-01 17:52:30
    Od: "WhiteD" <...@...pl>

    > Dokładnie to samo robią trzeźwi.

    Owszem - jeżdzenie na pamięć jest złem absolutnym. Tylko że jak jesteś trzeźwy
    to masz nieco większe szanse na to żeby jakoś zareagować. Jak jesteś pijany /
    naćpany to nie masz żadnej szansy...

    WhiteD

  • 143. Data: 2011-12-01 18:10:20
    Od: "WhiteD" <...@...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Nie żebym bronił pijaków, ale pijani spowodowali w zeszłym roku 9% z ogółu
    > wypadków (zabili też 9% ogółu). Dlatego też nie rozumiem dlaczego skupiać się
    > tak mocno na tych 9% podczas gdy 91% załatwia resztę?

    Tylko że my się na nich nie skupiamy - sprawdzamy wszystkich których się da,
    pijani / wstawieni zwykle trafiają się przypadkiem, chyba że faktycznie jadą
    zygzakiem, ale zygzakiem jechać może nawet super trzeźwy ale chory. Statystyki
    są fajne, ale ogólne. Za ogólne - są regiony gdzie możesz wyrywkowo sprawdzać co
    2-3 auto i trafić na kontrabandę. Są takie gdzie najwyżej trafisz na wkurzoną
    teściową... co do mandatów - z tego co widzę to na dzisiaj dominują mandaty za
    światła, opony, przyciemniane szyby; mandaty za prędkość są zwykle w tej samej
    ilości, tylko wiek kierowców spada / rośnie w zależności od pory roku; takoż
    mandaty za "pierdoły" - pasy, lusterka, gadanie przez telefon.
    To co pokazuje tvn to są przecież wybrane akcje - raczej wybierają te ciekawsze,
    ale bez tych gdzie się robi gorąco. Bo takie też bywają, ja i mój złamany nos
    coś o tym wiemy... ale pewnie by wymagały cenzurowania, plus obiekt filmowany
    mógłby się definitywnie nie zgodzić na pokazanie swoich wyczynów w tv. Standard
    jest przecież cholernie nudny, plus z braku dostatecznej ilości patroli (bo
    ludzie jakoś się do tej drogówki nie cisną drzwiami i oknami - uznając że to
    jedna z gorszych fuch w policji) często wielu się upiecze. Ideałem byłby akcje
    gdzie jedna ekipa (lub kamera) foci / kręci, a następne 2-3 łapią. To się
    stosuje ale tylko w paru miastach, i zwykle tylko z jedną ekipą.
    Oczywiście - jeszcze większym ideałem byłoby gdyby ludzie nauczyli się jeździć
    przepisowo, a przepisy przestały czasem przypominać SF pisane przez tych co
    nawet prawa jazdy nie mają, albo mają ale mają kierowce...

    WhiteD

  • 144. Data: 2011-12-01 18:27:08
    Temat: Re: Jebać Policję!
    Od: "WhiteD" <...@...pl>

  • 145. Data: 2011-12-01 18:27:08
    Od: "WhiteD" <...@...pl>

    Użytkownik "to" <t...@x...abc> napisał w wiadomości

    > Robicie przeszukania przypadkowych mieszkań, tylko dlatego, że są w
    > "złej" dzielnicy?

    Nom. Zwykle są to zawsze te same mieszkania, o ile coś takiego można nazwać
    mieszkaniem. Złodzieje często płacą menelom za przechowanie fantów u siebie,
    przez te pare dni aż się zrobi spokojniej i można towar sprzedać. Nazywamy to
    brudną robotą...
    Inna sprawa to złomiarze i złodzieje węgla; ci też rezydują w tym samych
    okolicach. Czasem nawet to te same osoby...
    Sporadycznie trafiają się też skrytki na towary z przemytu - choćby te
    krokodylki. Minusem akcji jest to że znajdujemy tylko fanty, nie znajdujemy
    niestety samych sprawców - ale za to troche popsujemy im biznes.

    > Krokodylków szkoda, fakt. :>

    Oddaliśmy do zoo... ustalili że to były małe krokodylki błotne... dobrze że małe
    bo 4-5 metrowego krokodyla trochę trudno schować.

    WhiteD

  • 146. Data: 2011-12-01 20:47:18
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-12-01 17:16, to pisze:
    > Artur Maśląg

    > Technika inna, intencja ta sama.

    Najpierw nie widzisz różnic w sugerowanej "technice", co okazało
    się całkowicie błędne, teraz popełniasz kolejny błąd twierdząc, że
    intencja ta sama (o której to bladego pojęcia nie masz).
    Jak w każdym wątku - byle coś napisać. Nieistotne czy ma to jakiś
    sens i cokolwiek wspólnego z rzeczywistością...

  • 147. Data: 2011-12-01 21:21:23
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-12-01, WhiteD <...@...pl> wrote:

    > Owszem - jeżdzenie na pamięć jest złem absolutnym. Tylko że jak jesteś trzeźwy
    > to masz nieco większe szanse na to żeby jakoś zareagować. Jak jesteś pijany /
    > naćpany to nie masz żadnej szansy...

    Jakby pijany (według przepisów) rzeczywiście stwarzał aż takie
    zagrożenie to byśmy mieli nie cztery tylko czterdzieści tysięcy trupów
    rocznie.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 148. Data: 2011-12-01 21:21:29
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On 30 Nov 2011 20:24:08 GMT, to <t...@x...abc> wrote:

    >Tak, np. ostatnio suszyli koło wyścigów (zajebiście niebezpieczne
    >miejsce)

    Ostatnio? Oni tam suszą od lata, nową miejscówkę sobie znaleźli.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 149. Data: 2011-12-01 21:24:10
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 30 Nov 2011 21:25:20 +0100, DoQ <p...@g...com> wrote:

    >Dla mnie mogą tego Mondeo VRkę przerobić na normalny radiowóz - skoro
    >nie mają czym jeździć "do ludzi"...

    Równie dobrze mogą tymi video pojechać na normalną interwencję, nikomu
    chyba nic nie ubędzie z tego powodu. Ale nie, "policjanci z Vectry
    mają inne zadania" - komisariat/komnda policji w Radomsku.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 150. Data: 2011-12-01 21:55:19
    Temat: Re: Słuchaliście audycji w Trójce?
    Od: Bydlę <p...@g...com>