  • 1. Data: 2011-10-03 17:07:53
    Temat: Policjant motocyklista po amfie
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Witam,

    http://kontakt24.tvn.pl/temat,policjant-ktory-zginal
    -na-motorze-byl-pod-wplywem-narkotykow,145050.htm

    Policjant, który w czerwcu zginął w wypadku w Pile, prowadził służbowy
    motocykl będąc pod wpływem amfetaminy. Prokurator twierdzi jednak, że
    obecność narkotyków w organizmie mężczyzny nie wpłynęła na przebieg
    zdarzeń, bo do wypadku doprowadziła kierująca Oplem Corsą kobieta.

    No cóż, gdyby to był Nowak pod zażyciu 2 piwek to wpływ na na przebieg
    zdarzeń byłby oczywisty.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2011-10-03 17:11:32
    Temat: Re: Policjant motocyklista po amfie
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > Policjant, który w czerwcu zginął w wypadku w Pile, prowadził służbowy
    > motocykl będąc pod wpływem amfetaminy.

    To ten?
    http://www.youtube.com/watch?v=kwN7i2kOofo

  • 3. Data: 2011-10-03 23:32:24
    Od: G Nowak <g...@g...com>

> [...]
    > zdarzeń, bo do wypadku doprowadziła kierująca Oplem Corsą kobieta.
    >
    > No cóż, gdyby to był Nowak pod zażyciu 2 piwek to wpływ na na przebieg

    Dlatego w Polsce po piwie nie jezdze, jeszcze jakis nafrytany
    funkcjonariusz sie nawinie na maske ;)

    --
    Pozdr

  • 4. Data: 2011-10-04 00:58:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 03 Oct 2011 17:07:53 +0200, DoQ napisał(a):
> [...]
    > zdarzeń, bo do wypadku doprowadziła kierująca Oplem Corsą kobieta.
    > No cóż, gdyby to był Nowak pod zażyciu 2 piwek to wpływ na na przebieg

    nie zawsze, choc czasem to dopero sad mus policjantom powidziec.

    Amfa ... nie dawali jej czasem pilotom w czasie wojny ?

    J.

  • 5. Data: 2011-10-04 01:42:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 04 Oct 2011 00:58:16 +0200 osobnik zwany J.F. wystukał:

    > Amfa ... nie dawali jej czasem pilotom w czasie wojny ?

    nie tylko pilotom. Cała armia niemiecka jechała na mieszankach amfy. Inne
    zresztą też

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 6. Data: 2011-10-04 08:42:53
    Od: Rafi <r...@o...pl_nospam>

    W dniu 2011-10-03 17:07, DoQ pisze:
> [...]
    > zdarzeń, bo do wypadku doprowadziła kierująca Oplem Corsą kobieta.
    >
    > No cóż, gdyby to był Nowak pod zażyciu 2 piwek to wpływ na na przebieg

    Mnie zastanawia dlaczego Policjant jechał na amfie ?

  • 7. Data: 2011-10-04 11:51:08
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 04-10-2011 01:42, masti pisze:

    > nie tylko pilotom. Cała armia niemiecka jechała na mieszankach amfy. Inne
    > zresztą też

    Fantastycznie. Teraz policjant powinien dostawać dzienną dawkę kwacha,
    bo kiedyś podawali LSD żołnierzom.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 8. Data: 2011-10-04 11:59:33
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-10-04 11:51, DoQ pisze:

    > Fantastycznie. Teraz policjant powinien dostawać dzienną dawkę kwacha, bo kiedyś
    podawali LSD żołnierzom.

    Dlaczego uważasz że powinien?

  • 9. Data: 2011-10-04 13:03:01
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Dlaczego uważasz że powinien?

    A dlaczego nie?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 10. Data: 2011-10-04 15:20:54
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 04 Oct 2011 13:03:01 +0200 osobnik zwany DoQ wystukał:

    > A dlaczego nie?

    jego rola jest trochę inna niż żołnierza frontowego