  • 11. Data: 2011-10-04 20:45:09
    Temat: Re: Policjant motocyklista po amfie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 04 Oct 2011 11:51:08 +0200, DoQ napisał(a):

    > Fantastycznie. Teraz policjant powinien dostawać dzienną dawkę kwacha,
    > bo kiedyś podawali LSD żołnierzom.

    Mnie tam cala niemiecka armia nie interesuje, ale skoro amfa nie
    przeszkadza latac samolotem, to pewnie nie przeszkadza tez pojazdu
    prowadzic.

    J.

  • 12. Data: 2011-10-04 20:48:04
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-10-04 20:45, J.F. pisze:

    > Mnie tam cala niemiecka armia nie interesuje, ale skoro amfa nie
    > przeszkadza latac samolotem, to pewnie nie przeszkadza tez pojazdu
    > prowadzic.

    No wiesz - "friendly fire" nie wziął się znikąd.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 13. Data: 2011-10-04 20:50:17
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 4 Oct 2011 20:45:09 +0200, J.F. napisał(a):

    > Mnie tam cala niemiecka armia nie interesuje, ale skoro amfa nie
    > przeszkadza latac samolotem, to pewnie nie przeszkadza tez pojazdu
    > prowadzic.

    Nad terytorium wroga owszem, nie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 14. Data: 2011-10-04 22:47:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 4 Oct 2011 19:50:17 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > Nad terytorium wroga owszem, nie.

    Najwyrazniej nie obniza tez zdolnosci bojowych, ani zdolnosci do ladowania.

    J.

  • 15. Data: 2011-10-04 22:52:13
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 4 Oct 2011 22:47:43 +0200, J.F. napisał(a):

    > Najwyrazniej nie obniza tez zdolnosci bojowych, ani zdolnosci do ladowania.

    Ruscy poili żołnierzy wódką, niektóre inne armie dawały jeszcze inne
    narkotyki, niekoniecznie amfę. Najchętniej takie, które wygaszały instynkt
    samozachowawczy i trzeźwią ocenę sytuacji.

  • 16. Data: 2011-10-05 15:22:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał w wiadomości

    >Ruscy poili żołnierzy wódką,

    Po wodce jak powszechnie wiadomo - celniej sie strzela.

    >niektóre inne armie dawały jeszcze inne narkotyki, niekoniecznie
    >amfę.

    Inne narkotyki moga miec inne efekty, to je zostawmy w spokoju.

    >Najchętniej takie, które wygaszały instynkt
    >samozachowawczy i trzeźwią ocenę sytuacji.

    Dlatego jak pisalem - cala armia mnie nie interesuje, ale piloci jak
    najbardziej tak.
    W ich przypadku trzezwa ocena sytuacji jest bardzo potrzebna, i jesli
    to prawda, to najwyrazniej amfa jej nie zakloca :-)

    J.

  • 17. Data: 2011-10-05 15:27:44
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 5 Paź, 15:22, "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > W ich przypadku trzezwa ocena sytuacji jest bardzo potrzebna, i jesli
    > to prawda, to najwyrazniej amfa jej nie zakloca  :-)

    dlatego uzywaja jej studenci przed sesja ;) podobno TIRowcy kiedys -
    jak jechali na full od granicy do granicy i... kilkanascie godzin
    przerwy w kolejce na odprawe...

    za http://pl.wikipedia.org/wiki/Amfetamina#W.C5.82a.C5.
    9Bciwo.C5.9Bci_biologiczne

    "Po dostaniu się do organizmu, amfetamina wzmaga przekaźnictwo
    noradrenergiczne i dopaminergiczne. Jednocześnie hamuje wychwyt
    zwrotny i nasila uwalnianie tych przekaźników, co prowadzi do
    zwiększenia koncentracji, polepsznia funkcji wykonawczych i czuwania
    (obszar górno-boczny kory przedczołowej)"

    WS

  • 18. Data: 2011-10-07 09:41:10
    Od: Martin Fox <m...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 04 Oct 2011 08:42:53 +0200, Rafi napisał(a):

    > Mnie zastanawia dlaczego Policjant jechał na amfie ?

    Bo mu wolno? Bo psa przepisy nie obowiązują? Bo to hipokryci, którzy z
    jednej strony mają łapać ludzi zażywających, a z drugiej sami biorą?

    --
    Martin Fox