  • 21. Data: 2010-04-07 15:38:45
    Temat: Re: Policja znalazła prawdziwych przestępców
    Od: to <t...@a...xyz>

    krzysiek82 wrote:

    > chwileczkę, to za wyprzedzanie trochę na przejściu także nie powinno się
    > karać, bo to było trochę? Przepisy powinno się egzekwować z pełną
    > surowością.

    Bzdura, gdyby zaczęto egzekwować wszystkie przepisy z pełną surowością to
    po kilku dniach 95% kierowców nie miałoby już praw jazdy. Pozostałe
    umowne 5% to Ci, którzy w tych dniach nie jeździli.

    --
    cokolwiek

  • 22. Data: 2010-04-07 15:43:27
    Od: to <t...@a...xyz>

    bratPit[pr] wrote:

    > mów o sobie, dla mnie może być 0,0 promila bo i tak nie piję

    A jak dla mnie można zabronić jazdy w okolicach Lublina, bo i tak się tam
    nie wybieram.

    --
    cokolwiek

  • 23. Data: 2010-04-07 15:44:19
    Od: <s...@a...pl>

    > Ale i przepisy powinny być dostosowane do ludzi. W całej UE wolno 0,5 lub 0,8
    > a u nas 0,0

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Zawarto%C5%9B%C4%87_alk
    oholu_we_krwi

    Chyba jednak nie w całej...

  • 24. Data: 2010-04-07 15:44:32
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Przepisy powinno się egzekwować z pełną surowością.

    Lubisz jak Cię za pysk trzymają co? :-)

  • 25. Data: 2010-04-07 15:44:49
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Icek pisze:
    > i to za sprawa pijanych ?
    >
    > A moze za sprawa zj...nych drog? Braku autostrad ?

    Wiele czynników się na to składa.

    --
    krzysiek82

  • 26. Data: 2010-04-07 15:46:37
    Od: <s...@a...pl>

    > Dobrze to by było jakby się wzięli za ściganie niebezpiecznych
    > wykroczeń, 0.26%% to nie jest żadne niebezpieczeństwo.

    A ile trzeba mieć, żeby było niebezpieczeństwo? 0,5? 0,8? 1,0? Sa tacy, co i
    przy 2,5 zachowują sie naturalnie, więc może powyżej 2,5 promila?

  • 27. Data: 2010-04-07 15:51:37
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 07-04-2010 o 15:29:13 krzysiek82 <s...@u...pl> napisał(a):

    > w polsce pije się nie okazjonalnie przy obiedzie ale do zalania

    I taki "zalany" ma 0,3 promila?

    A może "picie do zalania" wynika właśnie z niskiego limitu promili:
    zamiast pić codziennie po trochę to się pije raz w tygodniu ale za to tak,
    żeby wyrównać średnią ;-)

    --
    SW3
    ----

  • 28. Data: 2010-04-07 15:52:28
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 07-04-2010 o 15:27:26 Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>
    napisał(a):

    > Cena benzyny ( paliw w ogóle ) jest tylko pośrednio zależna od "rządu".

    Tylko w jakichś 50%

    --
    SW3
    ----

  • 29. Data: 2010-04-07 15:52:36
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-04-07, Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid> wrote:

    > Fałsz.

    Dobrze pamiętam, że jest od 0,0 do 0,8?

    > Cena benzyny ( paliw w ogóle ) jest tylko pośrednio zależna od "rządu".

    W momencie kiedy ponad połowa ceny to podatki jest dosyć mocno
    zależna...

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 30. Data: 2010-04-07 15:53:15
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-04-07, bratPit[pr] <k...@o...pl> wrote:

    > że niby mam nie jeść pomadek z alkoholizowanym nadzieniem? ;-)
    > i tak mam dietę ;-)

    Surowych owoców, lekarstw, kompotów...

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski