  • 11. Data: 2010-04-07 15:23:14
    Temat: Re: Policja znalazła prawdziwych przestępców
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-04-07, krzysiek82 <s...@u...pl> wrote:

    > chwileczkę, to za wyprzedzanie trochę na przejściu także nie powinno się
    > karać, bo to było trochę? Przepisy powinno się egzekwować z pełną
    > surowością.

    Ponieważ nie da sie egzekwować wszystkich i zawsze to trzeba wybierać z
    sensem.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 12. Data: 2010-04-07 15:27:26
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Wed, 07 Apr 2010 15:15:44 +0200, WW na pl.misc.samochody napisał(a):

    > W całej UE wolno 0,5 lub 0,8 a u nas 0,0

    Fałsz.

    > To ciekawe, bo inne rzeczy, np. cenę benzyny w tym roku
    > zrównają z EU - bo podobno "muszą".

    Cena benzyny ( paliw w ogóle ) jest tylko pośrednio zależna od "rządu".

    "Natura to instynkt sztuki. Novalis"

  • 13. Data: 2010-04-07 15:29:10
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Wed, 07 Apr 2010 15:18:18 +0200, WW na pl.misc.samochody napisał(a):

    > Bo jak wyskoczysz na piwko do pubu, to ustani autobus
    > masz o 10,28 a taxi podwyższa imprezę x 5.

    Jedno piwo to wynik poniżej 0.2.

    > Nie wszyscy nazywają się Lokefeler.

    Pij piwo w domu.

    "Jego myśl jest czystą rozkoszą. Nikogo nie zapładnia. Stanisław Jerzy Lec"

  • 14. Data: 2010-04-07 15:29:13
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    WW pisze:
    > Ale i przepisy powinny być dostosowane do ludzi.

    zgadza się do ludzi a dokładnie rozsądnych ludzi, w polsce pije się nie
    okazjonalnie przy obiedzie ale do zalania.

    W całej UE wolno 0,5
    > lub 0,8 a u nas 0,0

    w cywilizowanych krajach europejskich ginie mniej ludzi na drogach niż u
    nas, zacznijmy brać pod tym względem przykład.

    > To ciekawe, bo inne rzeczy, np. cenę benzyny w tym roku zrównają z EU -
    > bo podobno "muszą".
    > A promili podnieść nie muszą. ?
    > Coś tu śmierdzi.

    to także mnie irytuje ale niestety nie mam na to wpływu, ktoś może
    powiedzieć nie jeździj ale czy tędy droga?

    --
    krzysiek82

  • 15. Data: 2010-04-07 15:29:52
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    WW pisze:
    > Bo jak wyskoczysz na piwko do pubu, to ustani autobus masz o 10,28 a
    > taxi podwyższa imprezę x 5.
    > Nie wszyscy nazywają się Lokefeler.

    I nie wszyscy muszą chodzić wieczorami na piwo :)

    --
    krzysiek82

  • 16. Data: 2010-04-07 15:31:58
    Od: to <t...@a...xyz>

    Samotnik wrote:

    > Jeden 0,3 promila, jeden 0,26. Pewnie w lany poniedziałek wypili coś do
    > obiadu. Jaki to ma sens, powiedzcie mi? I jeszcze się takim sukcesem
    > chwalić?

    A jakby tam było Twoje dziecko?! Albo matka?!?! Albo oboje?!?!?!

    --
    cokolwiek

  • 17. Data: 2010-04-07 15:32:28
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > w cywilizowanych krajach europejskich ginie mniej ludzi na drogach niż u
    > nas, zacznijmy brać pod tym względem przykład.

    i to za sprawa pijanych ?

    A moze za sprawa zj...nych drog? Braku autostrad ?

    Icek

  • 18. Data: 2010-04-07 15:32:35
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Ale wiesz, że na przekroczenie limitu 0,0 bez problemów możesz się
    > załapać bez picia?

    że niby mam nie jeść pomadek z alkoholizowanym nadzieniem? ;-)
    i tak mam dietę ;-)
    brat

  • 19. Data: 2010-04-07 15:35:32
    Od: to <t...@a...xyz>

    Mateusz wrote:

    > wszyscy? ja nigdy nie piję jakiejkolwiek ilości alkoholu

    I w związku z tym masz ujemną ilość alkoholu we krwi?

    > przyznaję, że walę wódę okazjonalnie.

    A co wóda na to?

    > Bardzo dobrze że kontrolują !

    Albo samolot!!!

    --
    cokolwiek

  • 20. Data: 2010-04-07 15:38:12
    Od: Matt <m...@g...com>

    On 7 Kwi, 15:08, "bratPit[pr]" <k...@o...pl> wrote:
    > mów o sobie, dla mnie może być 0,0 promila bo i tak nie piję,
    > brat

    To wcale nie gwarantuje, że będziesz miał 0,0

    --
    Regards
    Matt