  • Data: 2010-04-08 12:58:35
    Temat: Re: Policja znalazła prawdziwych przestępców
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail a...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Władza lubi trzymać ludzi za mordę, ale jest też druga strona medalu.
    > U nas się nie pije, ale chleje. U nas nie skończy się na lampce wina
    > do obiadu tylko trzeba wypić ćwiarę wódy, albo kilka piw. Gdyby
    > popuścili kierowcom-pijakom cugli to pić będzie każdy, a potem będą
    > tłumaczenia, że to tylko jeden kielonek mimo że było ich kilka. Wtedy
    > już nie byłoby życia, bo kontrolowaliby wszystkich bez wyjątku. Głupim
    > Polakom jak dasz palec to obgryzą całą rękę. Mówię o głupich, a nie o
    > wszystkich Polakach.

    to jest jedyny powód, ktory ewentualnie jestem w stanie przyjac za
    wytlumaczenie tak niskich limitów promili podczas jazdy samochodem.
    Podwyzszyłbym tylko limity dla rowerzystów - w koncu *w razie czego* oni i
    tak najwieksze zagrozenie stanowia dla siebie.

    Ale sam jestem bardzo ceiakw - czy po podwyzszeniu ogolnych limitów liczba
    wypadków powodowanych przez nietrzezwych byłaby wieksza, czy moze ta nie
    zmieniłaby sie, natomiast liczba złapanych drastycznie by spadła.
    Jestem tez ciekaw, jakie poziomy promili maja ludzie powodujacy wypadki.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis