  • 61. Data: 2010-01-11 10:56:56
    Temat: Re: Policja zabraladowód rejestracyjny za jazdę na letnich oponach
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 11 Jan 2010 10:00:28 +0100, osobnik zwany Cavallino
    wystukał:

    > To tylko odpowiedź na Twoje równie bezsensowne pytanie. Miało tylko
    > pokazać bezsens podobnych pytań, a nie przynieść odpowiedź. ;-)

    czyli pytanie Cię o przepis na który się powołujesz jest bezsensem?
    Chyba rzeczywiście tak.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 62. Data: 2010-01-11 11:01:27
    Temat: Re: Policja zabraladowód rejestracyjny za jazde na letnich oponach
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Dnia pięknego Mon, 11 Jan 2010 10:00:28 +0100, osobnik zwany Cavallino
    > wystukał:

    > czyli pytanie Cię o przepis na który się powołujesz jest bezsensem?

    Ale ja się nie powoływałem na przepis o który Ty pytałeś.
    Polecam naukę czytania, zwłaszcza ze zrozumieniem.

  • 63. Data: 2010-01-17 22:53:54
    Od: The_EaGle <t...@d...com>

    Cavallino pisze:

    > To Twoja wersja.
    > Anie nie był poprawnie wyposażony, ani to co powyżej nie jest prawdziwe.
    > KAPELUSZ PLONK WARNING

    O czym ty do mnie rozmawiasz?
    Jestem chyba ostatnim którego można nazwać kapeluszem ale to nie zmienia
    faktu że w tej sytuacji policjanci przekroczyli swoje uprawnienia. W
    każdym sądzie pogonili by ich z tym mandatem tam skąd przyszli.
    Nie ma żadnego uzasadnienia dla karania takiego kierowcy. Co innego że
    skoro takie sytuacje się zdarzają to powinniśmy się zastanowić nad
    obowiązkiem jeżdżenia na zimowych oponach...

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 64. Data: 2010-01-17 23:02:34
    Od: The_EaGle <t...@d...com>

    to pisze:

    > To wyłącznie Twoja interpretacja, nie poparta niczym.

    > Różnica pomiędzy moimi letnimi a zimowymi (ten sam rozmiar, podobna
    > klasa) jest taka, że tam gdzie na letniej mogę jechać 30, tam na zimowej
    > ponad 100.

    Mogę się z tobą założyć że na płaskiej i prostej jezdni tam gdzie możesz
    jechać 100 na zimowej zimą możesz jechać i 100 na letniej. Różnica
    będzie jedynie w zakręcie i jeździe pod górę i hamowaniu na śniegu. W
    przypadku wody na jezdni i temp koło zera opona letnia zwykle lepiej
    odprowadza wodę wiec pojedziesz na niej szybciej w zakręcie i lepiej
    zahamujesz. Ilość dni np na Mazowszu gdzie istotnie lepsza jest opona
    zimowa od letniej przez całą zimę myślę że nie przekracza średnio 2 tyg.
    Tak wiec jak kogoś nie stać i boi się jechać to może przez ten czas
    przesiąść się do komunikacji miejskiej.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 65. Data: 2010-01-17 23:06:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "The_EaGle" <t...@d...com> napisał w wiadomości news:

    >Ilość dni np na Mazowszu gdzie istotnie lepsza jest opona zimowa od letniej
    >przez całą zimę myślę że nie przekracza średnio 2 tyg.

    I właśnie żeby przeżyć te 2 tygodnie ma to sens.

  • 66. Data: 2010-01-17 23:06:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > każdym sądzie pogonili by ich z tym mandatem tam skąd przyszli.
    > Nie ma żadnego uzasadnienia dla karania takiego kierowcy.

    Ruch utrudniał, więc mandat słuszny.

  • 67. Data: 2010-01-18 09:47:19
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > I właśnie żeby przeżyć te 2 tygodnie ma to sens.

    Dokładnie, muszę się z Tobą zgodzić w tej kwestii ;-).
    Pieprzenie że śnieg leży średnio tydzień-dwa i niepotrzebne
    jest zakładanie zimowych opon jest bez sensu. Ale jak wiemy
    zawsze znajdą się miłośnicy "oszczędności", a niektóre ich
    argumenty bawią do łez ;-)