  • Data: 2009-04-04 21:17:53
    Temat: Re: Policja w pogoni za moto
    Od: n...@s...com szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 4 Apr 2009 13:47:57 +0200, de Fresz <d...@N...pl>
    wrote:

    >tylko siebie, co nie jest jedyną opcją). Ale dawanie policji
    >przyzwolenia na akcję bezpośrednio prowadzącą do śmierci lub kalectwa,

    Nie, policja nie namawia by go sie rozpiedolil. Jakby sie zatrzymal to
    by nie bylo tematu. Jak nie chce sie zatrzymac to znaczy ze jest
    pojebany i trza go zatrzymac wszelkimi mozliwymi sposobami zanim
    ucierpi ktos postronny.

    >za popełnienie WYKROCZENIA, to dla mnie świadectwo dość wąskich
    >horyzontów myślowych.

    wzruszajace.

    > Dokładając do tego kilka znanych mi historii, gdy
    >motocyklista najzwyczajniej nie zauważył machającego lizakiem zza
    >krzaczka policmajstra, życzyłbym takim żądnym sprawiedliwości
    >utrzymania równie twardych przekonań z pozycji szpitalnego łóżka.

    I nie zauywazyl tez blokady i jadacego za soba radiowozu na sygnale ?
    No chyba ze nie widzisz roznicy miedzy strzelaniem do uciekajacego
    przed poscigiem, a takiego co minal bo nie zauwazyl.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)