  • Data: 2009-04-05 10:05:50
    Temat: Re: Policja w pogoni za moto
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Alti" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:gr5ijn$o8s$1@inews.gazeta.pl...

    > Zastanawia mnie tylko jaki sens ma gonienie po mieście takiego
    motocykla
    > który w kilka sekund ma 150-200kmh. Jest ogromne niebezpieczeństwo że
    zabije
    > siebie albo/i komus krzywdę zrobi. Policja nie powinna sobie odpuścić
    > gonienia takiego pocisku?

    Przestepstwo musi byc ukarane.
    Mogli by nie scigac gdyby mieli helikopter z ktorego mogli by misia
    uziemic, ale ze nie maja to musza scigac.
    To ze tylko siebie zabije to nie wielkie niebezpieczenstwo :) Gorzej jak
    innych zahaczy, ale z drugiej strony darowac nie mozna, ot dylemat.

    pozdrawiam, leszek