  • 11. Data: 2011-05-18 07:38:26
    Temat: Re: Policja opublikowała...
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-05-18 08:01:08 +0200, Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> said:

    > Pierniczenie.

    Deliaktnie mówiąc.

    > Przedstawione zdjecia to z pewnoscia wycinki kadrow,

    Pewnie obejmujących w całości ładny kawałek trybun. A do tego dodać
    należy najczęściej dość marne warunki oświetleniowe panujące na
    stadionie. Ale ęternetowi spece z pewnością zrobili by lepsze swoim
    kompaktem z zumem x50...

    de Fresz

  • 12. Data: 2011-05-18 10:00:32
    Od: Les <s...@p...fm>

    On 17 Maj, 20:59, "JanKo" <b...@m...tu> wrote:
    > Agent 2late nadaje:

    sprzedali na peruki - kilka stówek za czochradło :-))))

    Pozdrawiam
    Les

  • 13. Data: 2011-05-18 10:48:34
    Od: Yaber <y...@o...pl>

    W dniu 2011-05-17 18:04, JanKo pisze:
    > Poznańska policja opublikowała zdjęcia 51 podejrzanych, którzy wzięli
    > udział w zamieszkach 3 maja podczas piłkarskiego finału Pucharu Polski
    > na stadionie Zawiszy.
    > Tylko 51 zdjęć ponieważ wytypowano tylko te o najwyższej jakości,
    > umożliwiające rozpoznanie -
    > http://policyjni.gazeta.pl/Policyjni/51,91152,961385
    4.html?i=51
    > http://policyjni.gazeta.pl/Policyjni/51,91152,961385
    4.html?i=67
    > http://policyjni.gazeta.pl/Policyjni/51,91152,961385
    4.html?i=26

    Foty wysłać do CSI (Kryminalne zagadki Miami) - tam w kilka sekund
    obrobią i przyślą z adresami kiboli.

  • 14. Data: 2011-05-18 18:15:19
    Od: "Mirek" <m...@p...onet.pl>

    > Ja o jakości zdjęć:

    Ja z punktu widzenia montera takiego monitoringu: zdjęcia są niezłe, gorsze już
    widziałem a spełniły swoje zadanie.
    Normalnie to takie zdjęcia rozsyła się na komisariaty a nie publikuje - od czego
    do cholery są dzielnicowi?

  • 15. Data: 2011-05-18 20:55:26
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Wed, 18 May 2011 20:15:19 +0200, Mirek napisał(a):

> [...]
    > widziałem a spełniły swoje zadanie.
    > Normalnie to takie zdjęcia rozsyła się na komisariaty a nie publikuje - od czego

    Skończyła się wojna z dopalaczami, teraz jest wojna z kibicami. Bez mediów
    nie wyjdzie, więc materiał propagandowy trzeba regularnie podsuwać, żeby
    nastroje podsycać, ot co!

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net