  • 291. Data: 2010-04-06 15:45:04
    Temat: Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    Budzik pisze:
    (...)
    >> A kto twierdzi, że wszyscy?
    >>
    > chcesz liste?

    A po mi ona, skoro jest tylko potwierdzeniem, że nieprawdą jest,
    jakoby wszyscy narzekali.

    > niektorzy pasa zmienic nie moga.

    Bywa. Nie da się ukryć, że w części winni są ci, którzy przekraczają
    prędkość i wyprzedzają pojazd sygnalizujący zmianę kierunku/pasa itd.

    > fajnie pociałes cytat.

    Niczego nie pociąłem.

    > Skoro problemem jest bezpieczenstwo, a autostrady go w znacznej mierze
    > rozwiazuja - to autostrady SA rozwiazaniem.

    No cóż - choćbyś nie wiem jak się upierał, to niestety nie jest to
    prawdą. Rozwiązują tylko część problemów - rozwiązaniem nie są.

    > o czym teraz mowisz we fragmencie o autostradach?

    O bezpieczeństwie - w tym o różnicach w prędkości.

    > moze w jakiejs czesci.

    Aha, może. Właśnie zaprzeczyłeś swemu twierdzeniu, że autostrady są
    rozwiązaniem problemów bezpieczeństwa.

    > na pewno wyeliminuje przekracanie predkosci w tych wszystkich pipidówkach,
    > ktore obecnie trzeba przejechac, zeby przemieszczac sie po Polsce.

    Skąd takie przekonanie? Bez stosownego nadzoru policyjnego wyeliminuje
    tylko w części. Nadal do autostrad trzeba dojechać. Obecnie mamy w
    Polsce ~900km autostrad, mamy mieć ich całe 2000km. Dróg krajowych
    na obecną chwilę mamy jakieś 18000km. Dochodzi do tego jakieś 30000km
    dróg wojewódzkich, 115000km dróg powiatowych (pomijam nieutwardzone)
    oraz 100000km dróg gminnych (pomijam nieutwardzone).

    > Jadac autostrada omijasz wszystkie Ruchawki Male, Błota lesne itp.

    Owszem, ale to tylko fragment problemu.

    > sadzac po działaniach policji - jedyny, a przynajmniej stanowiacy 90%
    > niebezpieczenstwa.

    Nie, nie - to Ty tak sądzisz, a ja już tutaj pisałem (nie tylko Tobie
    - vide wątek o złapaniu kogoś w strefie zamieszkania), że robią dużo
    więcej.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 292. Data: 2010-04-06 15:54:46
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > A koniec koncow PO zrobilo dla przedsiebiorcow cos pozytecznego ?

    Dla swoich robią. :-)
    neelix

  • 293. Data: 2010-04-06 16:14:11
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

> [...]
    > Zrezygnowano z zaswiadczenia ? Moze choc Prokurator Generalny oskarzyl
    > jednego urzednika skarbowego za spowodowanie strat Skarbu Panstwa po
    > urzedniczym czepialstwie i przegranej przed SA ? :-)
    >
    > Zeby choc na poczatku kadencji, jak ich Senat poganial "my nie ma my
    > nad czym obradowac" odpowiedzieli "i bardzo dobrze, prawa powinno byc
    > tylko tyle zeby czlowiek mogl to przyswoic, dziennik Ustaw powinien
    > miec najwyzej 30 stron miesiecznie".

    > No, akurat w Polsce ten kryzys mial umiarkowane podstawy to moze nie
    > dziwne ze sie "uratowalismy". Rzad cos w ogole zrobil w tej sprawie

    Ten rząd miał duży handicap w postaci pkb wypracowanego za poprzedników.
    Mieli z czego psuć. Kraje rozwinięte już się nie rozwijają i takiego zapasu
    nie miały. Stąd u nas to lekkie zero, a u nich minus. To żadna zasługa PO,
    bo oni nie zrobili w tej materii nic.

    > Ale jak juz kryzys powstal to wlasnie panstwowy interwencjonizm moglby
    > byc rozwiazaniem. Skoro budowlancy sa bez pracy to panstwo powinno
    > zamowic pare potrzebnych budow po niskiej cenie, a nie sie zastanawiac
    > gdzie pozyczyc srodki na zasilki dla bezrobotnych.

    I tak nie interweniując PO zafundowała swoimi oszczędnościami 52 mld
    deficytu. PiS chciał powiększenia chyba tylko do 30mld. Jak to dobrze, że
    tuskowcy nie mogli wprowadzić nam euro. Nie będzie interwencjonizmu ze
    strony tej ekipy. Oni najchętniej nie robiliby nic, by za nic nie
    odpowiadać. Brać tylko kasę i rządzić za pomoca sondażowej sraczki
    wykazującej stale rosnące poparcie.Taka polityka-permanentna kampania
    wyborcza. Dzisiaj media mówią, że Niemcy szykują Tuska na przewodniczącego
    KE. Ale się chłopina musiał napracować dla Niemcow na takie stanowisko.
    Buzek wziął się za 4 poronione reformy i dopiero w nagrodę wylądował w PE.
    Co nas jeszcze czeka zanim Tuska wybiorą na szefa KE? Kryzys dopiero
    nadciąga. Już mówią o paliwie po 5 zł. A tak PO straszyła, że to będzie za
    PiSu.
    neelix

  • 294. Data: 2010-04-06 16:16:01
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D51C930799B0budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ale chcieli. Tylko, ze akurat nie byli u władzy.

    Nie, nie byli. Krasnoludki rządziły. A może po prostu SLD i PiS potrafili
    rządzić a PO zajmuje się tylko pijarem w mediach i liczy na cuda?
    neelix

  • 295. Data: 2010-04-06 16:31:10
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> napisał w
    wiadomości news:slrnhrloa9.6lo.krzysiek.kielczewski@krzyk.sail-
    ho.pl...

    > LOL. Rzuć okiem ile długów narobiło PO, a nie powołuj się na to co
    > "obiecywała" partia opozycyjna.

    PO to "swoi" więc mogą robić długi na pokolenia. Media zrobią kilkadziesiąt
    sondaży, nawet niekoniecznie poparcia dla PO,chociaż ono jest standardem,
    ale dezaprobaty dla PiSu, SLD, prezydenta i zmanipulują prawdę. Już
    niektórzy pieprzą jak to PiS chciał nas utopić, a PO nas obroniła nota bene
    topiąc nas i wnuki jeszcze bardziej. Za Gierka dług wynosił chyba 20-30 mld.
    Mówiono też, że 40 mld. Nie będę sprawdzał, bo chodzi o rząd wielkości.
    Dzisiaj wynosi chyba 600 mld i za PO drastycznie rośnie. Za PO mamy tylko
    propagandę gorszą niż za komuny: sondaże i pijar. Komuna to był pikuś, ale
    jak widać tamte czasu wielu niczego nie nauczyły. Wtedy ludzie nie wierzyli
    komunie nawet tyle co brudu za paznokciem. Dzisiaj niektórzy za zakłamaną do
    granic absurdu PO daliby się pokroić. Dziki kraj.
    neelix

  • 296. Data: 2010-04-06 16:33:08
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:06042010.2325EBA6@budzik61.poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail k...@g...com napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:
    >
    > Rozumiem, ze nie bedziesz rzucał hasłami, wskazesz te liczbe z dokładna
    > analiza i porównaniem do lat poprzednich?
    > BTw chciałbym cie dobrze zrozumiec - zaciagniete długi sa be, ale ci co
    > chcieli zaciagac je dwa razy wieksze, ale im sie nie udało sa cacy?

    Przecież PO się udało i dziwi, że mogą być cacy. 30 mld a ponad 50 mld to
    chyba różnica?
    neelix

  • 297. Data: 2010-04-06 16:37:10
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D526C700F22Dbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik Krzysiek Kielczewski k...@g...com ...
    > musiałbys odniesc t eliczby do wielkosci PKB oraz wielkosci dodacji
    > unijnych - to sa dwie podstawowe sprawy ktore od razu przychodza do głowy.
    > O całej reszcie nawet nie wspomne.

    UE alarmuje o skandalicznie słabym wykorzystywaniu środków unijnych przez
    Polskę. Jesteśmy na ostatnim lub przedostatnim miejscu. PO nic nie potrafi
    zrobić dla kraju którym administruje, bo o rządzeniu trudno mówić.
    neelix

  • 298. Data: 2010-04-06 16:41:12
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D51C8D33350Bbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > co to znaczy mlodzi?
    > Poprosze o konkretne dane z konkretnych zródel a nie zwyczajowe ogolniki.

    To sprawdź sobie kto i jak glosował. Na PiS zagłosowało wtedy więcej
    wyborców niż poprzednio. Zwycięstwo w porównaniu z poprzednimi wyborami
    mieli prawie pewne, gdyby nie młodzi. Pobudzeni przez propagandę zagłosowali
    na PO po czym uciekli na zmywak przed aresztowaniami przez PiS o 6-tej rano
    .
    neelix

  • 299. Data: 2010-04-06 16:42:32
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Budzik pisze:
    > (...)
    > Widzisz, gdybyś miał więcej kontaktu z twórczością p47, to wątpliwości
    > byś raczej nie miał. Teraz widzę p.m.s obrał chwilowo za cel swego
    > trollowania.

    Jakie to schematyczne. Uderzył w PO to musi być troll.
    neelix

  • 300. Data: 2010-04-06 16:43:41
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D51C948AD415budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.