  • 161. Data: 2010-04-03 13:45:17
    Temat: Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Policjanci jak ludzie bywają różni i jak wszyscy ludzie mają swoje
    > charaktery, życiowe doświadczenia i problemy. Ten widocznie miał więcej
    > doświadczeń negatywnych i warczy na wszystkich.

    ale to mnie nie interesuje. Jego doswiadczenia jego problem. W pracy ma
    swoja role pelnic godnie, przestrzegac prawa. Ch.j mnie interesujuje, ze
    chce sobie powarczec. Niech sobie w domu warczy.

    > A lekarzowi coś zrobisz? Pacjent nawet jak umrze to można mu skoczyć. A
    > senatorowie nie stanęli za Piesiewiczem i za chwilę w drodze rewanżu za
    > drugim senatorem? Zawodowa solidarność. O ile w przypadku policjanta
    praca
    > jest niewdzięczna i niebezpieczna o tyle stanowisko senatu jest na pewno
    > moralnie naganne.

    do lekarza nie musze isc. Nie pasuje mi publiczna sluzba chora to chopdze
    prywatnie.

    Sama kwestia imunitetu jest lekko chora. Osoby ktore daly sie zaszantazowac
    powinny byc eliminowane gdyz nie wiadomo czy teraz np. nie podejmuje jakis
    zlecen lobbystycznych bo ktos go szantazuje.

    Sama podatnosc na szantaz powinna takie przypadki eliminowac a co dopiero
    sprawa kryminalna z narkotykami i prostytutkami w tle.

    Icek

  • 162. Data: 2010-04-03 13:47:40
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > młodzi wybrali PO, a nie PiS? Bo PO to "róbta co chceta", a PiS to
    zohydzony
    > przez PO policjant.

    ale ja nie chce policjanta ktory wykonuje polecenia partyjne. Zatrzyma
    kornatowskiego bo dali mu zlecenie. A zlodzieja to nie zatrzyma bo po co.

    Policja ma byc niezalezna. Lapac przestepcow, zapobiegac przestepstwom. Ma
    byc sprawiedliwa, skuteczna, kulturalna i nie straszyc obywateli

    Icek

  • 163. Data: 2010-04-03 13:49:46
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > W co nie wierzę? W siłę milionów kartek wyborczych? Możemy zmieść każdą
    > partię na śmietnik historii. Ja nie wierzę w to, że większość polskich
    > wyborców posiada jeszcze rozum, bo nie posiada.

    bo 20 % babc przy ich 100% frekwencji to wiekszy glos niz 40% ludzi
    myslacych z 15% frekwencja.
    I pozniej glosuja jak im powiedzial ojciec tadek.

    Icek

  • 164. Data: 2010-04-03 14:31:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości news:Xns9D4F8691E4EF0budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > takiego uogólnienia to sie neelix, nawet po tobie nie spodziewalem.

    Ale coś w tym jest.
    I jednych i drugich, łasych na moją kasę, nie cierpię jak psów.

  • 165. Data: 2010-04-03 18:05:11
    Temat: Re: Policja mnie zatrzyma?a ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-04-03, Icek <i...@d...pl> wrote:

    > Sama kwestia imunitetu jest lekko chora. Osoby ktore daly sie zaszantazowac
    > powinny byc eliminowane gdyz nie wiadomo czy teraz np. nie podejmuje jakis
    > zlecen lobbystycznych bo ktos go szantazuje.

    Immunitet jest potrzebny, żeby np. rząd nie aresztował opozycyjnych
    posłów na 24h w dniu ważnego głosowania. Natomiast brak możliwości
    postawienia delikwenta przed (niezawisłym!) sądem już jest chory.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 166. Data: 2010-04-03 19:53:30
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 03 Apr 2010 18:05:11 +0200, Krzysiek Kielczewski wrote:

    >Immunitet jest potrzebny, żeby np. rząd nie aresztował opozycyjnych
    >posłów na 24h w dniu ważnego głosowania. Natomiast brak możliwości
    >postawienia delikwenta przed (niezawisłym!) sądem już jest chory.

    Widac poslowie wiedza ze musza jeszcze ze dwa pokolenia uplynac, zeby
    sady staly sie naprawde niezawisle :-)

    Ale o co chodzi - przeciez mozliwosc postawienia jest. Trzeba tylko
    wystapic z wnioskiem o uchylenie immunitetu.

    J.

  • 167. Data: 2010-04-03 20:34:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail i...@d...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > 40% ludzi
    > myslacych z 15% frekwencja.

    czy to sie wzajemnie nie wyklucza?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"

  • 168. Data: 2010-04-03 20:34:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Ale coś w tym jest.

    cos w tym jest - zgoda. W sensie pojmowania. Ale nie w sensie - kto kogo
    wybral.

  • 169. Data: 2010-04-03 21:16:44
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-04-03, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >
    > Ale o co chodzi - przeciez mozliwosc postawienia jest. Trzeba tylko
    > wystapic z wnioskiem o uchylenie immunitetu.

    Teoretyczna... Ale to już kompletne NTG, więc może na tym zakończymy.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 170. Data: 2010-04-03 23:27:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości news:Xns9D4FCF86D132Dbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > cos w tym jest - zgoda. W sensie pojmowania. Ale nie w sensie - kto kogo
    > wybral.

    Też.
    Ci młodsi, lepiej wykształceni, bardziej myślący, nie dali zgody na
    zamordyzm.
    Tak po prostu.