eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPolicja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :) › Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
    From: "Icek" <i...@d...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
    Date: Sat, 3 Apr 2010 13:45:17 +0200

    > Policjanci jak ludzie bywają różni i jak wszyscy ludzie mają swoje
    > charaktery, życiowe doświadczenia i problemy. Ten widocznie miał więcej
    > doświadczeń negatywnych i warczy na wszystkich.

    ale to mnie nie interesuje. Jego doswiadczenia jego problem. W pracy ma
    swoja role pelnic godnie, przestrzegac prawa. Ch.j mnie interesujuje, ze
    chce sobie powarczec. Niech sobie w domu warczy.

    > A lekarzowi coś zrobisz? Pacjent nawet jak umrze to można mu skoczyć. A
    > senatorowie nie stanęli za Piesiewiczem i za chwilę w drodze rewanżu za
    > drugim senatorem? Zawodowa solidarność. O ile w przypadku policjanta
    praca
    > jest niewdzięczna i niebezpieczna o tyle stanowisko senatu jest na pewno
    > moralnie naganne.

    do lekarza nie musze isc. Nie pasuje mi publiczna sluzba chora to chopdze
    prywatnie.

    Sama kwestia imunitetu jest lekko chora. Osoby ktore daly sie zaszantazowac
    powinny byc eliminowane gdyz nie wiadomo czy teraz np. nie podejmuje jakis
    zlecen lobbystycznych bo ktos go szantazuje.

    Sama podatnosc na szantaz powinna takie przypadki eliminowac a co dopiero
    sprawa kryminalna z narkotykami i prostytutkami w tle.

    Icek