  • 101. Data: 2010-04-01 16:01:13
    Temat: Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
    Od: "Piotr Woszczyński" <p...@o...pl>

    news:hp1k26$dl2$1@inews.gazeta.pl...
    > Piotr Woszczyński pisze:
    > (...)
    >
    > No cóż, takie teorie od dawna są wygodne dla kierowców.

    Poparte paroletnim doświadczeniem?

    > Byś się zdziwił.

    No.. Zdziwiłbym się

    > Nie? Ja jednak widuję. Tyle, że ich mało do tego - zawsze możesz
    > sam się zatrudnić.

    Bo reszta po krzakach się chowa..?

    > Uogólnienia jak zwykle.

    No niestety poparte jako takimi spostrzeżeniami

  • 102. Data: 2010-04-01 17:10:56
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    Artur Maśląg pisze:
    > Piotr Woszczyński pisze:
    > (...)
    >
    > No cóż, takie teorie od dawna są wygodne dla kierowców.

    Ty chyba już całkowicie oślepłeś albo udajesz greka, zdecyduj się.

    Nie dawniej jak pół roku temu policja w Jankach stała z radarem za
    przystankiem i łapała kierowców a 500m dalej na skrzyżowaniu trasy
    katowickiej z krakowską nie działała sygnalizacja i był jeden wielki
    kocioł. Jak rozumiem w twoim ... rozumowaniu policja dobrze wykonywała
    swoją robotę?
    Zdecydowałem sie wtedy zadzwonić do szanownych z posternuku w Raszynie
    aby ruszyli d...co też pan zanotował i postanowił przekazać policjantom
    na miejscu. Kolejnym krokiem był telefon do antyradia i opisanie całej
    sytuacji. Bardzo się bawiłem jak wyśmiali ich na antenie. Może takie
    akcje spowodują że policja zacznie być dla społeczeństwa a nie dla siebie.

    Gdybym nie miał kilku znajomych w policji a także dwie osoby w rodzinie
    to te twoje teorie o ich dobrej robocie może bym i zaakceptował ale tak
    jak wszędzie są tam lenie i tak jak we wszystkich służbach w Polsce
    panuje tam ciężka komuna. Policja w Polsce nie wiele zmieniła swoje
    postępowanie od PRL i nadal robi swoje a ma dobro ludzi w dupie.
    Do czasu aż to się nie zmieni policji jako organizacji w tym kraju mało
    kto będzie szanował. Co nie zmienia faktu że wielu jest tam ludzi którzy
    chcieli by zmienić od środka ten przegniły organizm i za to im chwała.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 103. Data: 2010-04-01 17:16:34
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    Artur Maśląg pisze:

    > Tak. Stoją w różnych i z różnych przyczyn. Nie jest prawdą, że
    > przeważnie wybierają sobie miejsca dla nich wygodne. Te miejsca mają
    > wyznaczone.

    Przez kogo wyznaczone? Przez lokalną prasę??? Toż to zwykły policjant z
    wyższymi pagonami kazał im stać w miejscu gdzie wypadków jest 0 a dużo
    ludzi naciska na pedał gazu. Takich miejsc są tysiące.

    Zresztą po co teoretyzować. Słyszałeś o akcji że policja ma wyjść zza
    krzaków? I co jakoś ciągle ich widzę jak siedzą w krzakach w tych samych
    miejscach co 10 lat temu.

    > No, regularne patrole na "gierkówce" na wlocie do W-wy (Siestrzeń
    > itd.)., czy też w okolicach TVN na Wiertniczej.

    > Muszą realizować różne cele, a wpływ do budżetu jest przy okazji.

    Policja nie jest do zbierania datków. Widać że nie rozumiesz po co
    została powołana.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 104. Data: 2010-04-01 17:21:58
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    Icek pisze:

    > Dawna sprawa. Zatrzymany zostalem okolo 200 metrow od kolorowej.
    >
    > Sprawa przed sadem wiecej czasu by mnie kosztowala wiec chcialem z
    > kierownikiem/przelozonym. Zabrali mnie na komisariat.
    >
    > W komisariacie na portierni nie bylo dyzurnego. Na pieterku byl tylko
    > komendant i tlumacze jak krowie na rowie.
    >
    > Nic z tego nie wyszlo.
    >
    > Przyjalem bo szkoda bylo czasu. Tlumaczenie, ze blad pomiaru moze byc
    > wiekszy nic nie dalo.

    Błąd videorejestratorów jest +-3km/h a zawsze w tej sytuacji orzeka się
    na twoją korzyść. Kolejna sprawa to jak należy pomiarów z video
    wykonywać. Policja często robi to źle.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 105. Data: 2010-04-01 18:11:16
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Przez kogo wyznaczone? Przez lokalną prasę??? Toż to zwykły policjant z
    > wyższymi pagonami kazał im stać w miejscu gdzie wypadków jest 0 a dużo
    > ludzi naciska na pedał gazu. Takich miejsc są tysiące.

    najlepsze sa takie proste co jeszcze lekki spadek jest. Ustawia sie tam
    70km/h a na samym koncu stawia radar

    Icek

  • 106. Data: 2010-04-01 18:12:42
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > kto będzie szanował. Co nie zmienia faktu że wielu jest tam ludzi którzy
    > chcieli by zmienić od środka ten przegniły organizm i za to im chwała.

    moja znajoma pracuje. Raz mi sie zalila, ze musi wyrobic jeszcze 60
    legitymowan.

    Mandaty miala juz ponad norme wiec nie bylo problemu

    I to jest zadaniowy czas pracy ;)

    Icek

  • 107. Data: 2010-04-01 18:15:56
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Błąd videorejestratorów jest +-3km/h a zawsze w tej sytuacji orzeka się
    > na twoją korzyść. Kolejna sprawa to jak należy pomiarów z video
    > wykonywać. Policja często robi to źle.

    a ja slyszalem, ze rozporzadzenie mowi o maksymalnym bledzie +/- 0,5%

    tak czy inaczej czasami szkoda czasu na idiotow i jak mowi 50 zeta to mam to
    w dupie. On dobrze wie, ze jak powie za duzo to spotkamy sie w sadzie gdzie
    mnie uniewinnia

    Czytalem gdzies statystyki, ze w sadach karnych uniewinnienia to 0,7% z
    calosci spraw. A ja mialem 3 sztuki w 2009 roku (3/3).

    Icek

  • 108. Data: 2010-04-01 18:20:55
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    Icek pisze:

    > moja znajoma pracuje. Raz mi sie zalila, ze musi wyrobic jeszcze 60
    > legitymowan.
    >
    > Mandaty miala juz ponad norme wiec nie bylo problemu
    >
    > I to jest zadaniowy czas pracy ;)

    A jak już zrobia co maja zrobić to:

    http://www.youtube.com/watch?v=fwqnGSMQNhE&feature=p
    layer_embedded#

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 109. Data: 2010-04-01 18:52:36
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    to pisze:
    (...)
    > Z nim nie pogadasz. Dla Artura przepisy, choćby najgłupsze są jak
    > narkotyk i uzasadniają swe istnienie same przez się.

    Tkwisz w błędzie (nie pierwszy raz) i nawet się nie starasz zrozumieć
    słowa pisanego. Oczywiście istnieje możliwość, że celowo przeinaczasz
    moje wypowiedzi dla lepszego efektu, ale to nadal nic ci nie pomoże,
    ani niczego w tej materii nie zmieni.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 110. Data: 2010-04-01 19:19:10
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    The_EaGle pisze:
    (...)

    > Przez kogo wyznaczone? Przez lokalną prasę??? Toż to zwykły policjant z
    > wyższymi pagonami kazał im stać w miejscu gdzie wypadków jest 0 a dużo
    > ludzi naciska na pedał gazu. Takich miejsc są tysiące.

    Ten Twój zwykły policjant też sobie tych miejsc sam nie wymyśla.

    > Zresztą po co teoretyzować. Słyszałeś o akcji że policja ma wyjść zza
    > krzaków? I co jakoś ciągle ich widzę jak siedzą w krzakach w tych samych
    > miejscach co 10 lat temu.

    Tak, słyszałem i od dawna ich w krzakach nie widziałem.

    > Policja nie jest do zbierania datków. Widać że nie rozumiesz po co
    > została powołana.

    Kiepsko Ci idzie nawet czytanie ze zrozumieniem, skoro tak próbujesz.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.