  • 111. Data: 2010-04-01 19:33:40
    Temat: Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    The_EaGle pisze:
    > Artur Maśląg pisze:
    (...)

    > Ty chyba już całkowicie oślepłeś albo udajesz greka, zdecyduj się.

    Ja ma się zdecydować na którąś z wersji wymyślonych przez Ciebie?
    Żarty :)

    > Nie dawniej jak pół roku temu policja w Jankach stała z radarem za
    > przystankiem i łapała kierowców a 500m dalej na skrzyżowaniu trasy
    > katowickiej z krakowską nie działała sygnalizacja i był jeden wielki
    > kocioł. Jak rozumiem w twoim ... rozumowaniu policja dobrze wykonywała
    > swoją robotę?

    Skąd ten pomysł i stosowne insynuacje? Widziałeś gdziekolwiek, bym
    akceptował absurdalne sytuacje?

    > Zdecydowałem sie wtedy zadzwonić do szanownych z posternuku w Raszynie
    > aby ruszyli d...co też pan zanotował i postanowił przekazać policjantom
    > na miejscu.

    Ojoj - dopiero wtedy? Ja dzwonię nawet jak światłą wysiądą, albo znaku
    brakuje. Dobrze, że chociaż w takiej sytuacji jakoś zareagowałeś.

    > Kolejnym krokiem był telefon do antyradia i opisanie całej
    > sytuacji. Bardzo się bawiłem jak wyśmiali ich na antenie.

    No fakt, nie ma to jak zrobić sobie ubaw na antenie.

    > Może takie
    > akcje spowodują że policja zacznie być dla społeczeństwa a nie dla siebie.

    Wbrew temu co tobie się wydaje, to wcale nie jest pozytywne zachowanie,
    a przykład wygodnictwa i akceptacji absurdów. W końcu zadzwoniłeś, ale
    przy okazji zrobiłeś sobie z tego ubaw.

    > Gdybym nie miał kilku znajomych w policji a także dwie osoby w rodzinie
    > to te twoje teorie o ich dobrej robocie może bym i zaakceptował ale tak
    > jak wszędzie są tam lenie i tak jak we wszystkich służbach w Polsce
    > panuje tam ciężka komuna.

    Wiesz co - takie gatki to możesz wstawiać średnio znajomym na imprezach.

    > Policja w Polsce nie wiele zmieniła swoje
    > postępowanie od PRL i nadal robi swoje a ma dobro ludzi w dupie.

    Naprawdę? Ile lat przeżyłeś w PRL-u i ile miałeś lat kontaktów z
    milicją by to ocenić? Ja wiem, że to świetnie wygląda medialnie na
    usprawiedliwienie łamania przepisów, ale gorzej wygląda w konfrontacji
    z rzeczywistością.

    > Do czasu aż to się nie zmieni policji jako organizacji w tym kraju mało
    > kto będzie szanował. Co nie zmienia faktu że wielu jest tam ludzi którzy
    > chcieli by zmienić od środka ten przegniły organizm i za to im chwała.

    Widzisz, prezentujesz dość typowy model zachowań i argumentacji - jak
    oni coś zrobią, to może ja zmienię zdanie. Problem w tym, że pewien
    poziom w policji jest odzwierciedleniem poziomu społeczeństwa - skoro Ty
    tak się zachowujesz, to nie szukaj akceptacji i czegoś lepszego od
    wrogów, ponieważ de facto tak ich traktujesz.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 112. Data: 2010-04-01 19:45:25
    Od: Vax <m...@z...sie>

    W dniu 2010-03-31 18:06, The_EaGle pisze:
    > Czy ktoś został kiedyś zatrzymany przez video rejestrator za to że
    > jechał 108km/h na 90tce? :) Teren - pola - droga nr 2. Niedziela - mały
    > ruch...

    Mnie w nocy na statyw, zaraz po wyprzedzeniu tira byłem.
    Ograniczenie prędkości, że niby dzieci do szkoły (w nocy?) ;)
    Kary nie było, za to w uprzejmej rozmowie dowiedziałem się,
    że muszę zweryfikować swoje +19 na rzecz +14, bo na często
    właśnie na +15 piskacza w urządzeniu ustawiają.
    W budkach lęgowych nawet więcej i chyba nie nauczyli jeszcze
    ich rozróżniać pór dnia, więc jest nadmiar od limitu nocnego.

    Ale rozmowa dawno miała miejsce (w zeszłym tysiącleciu)
    - mogło się coś pozmieniać.

    BTW, ciekawe, czy taki fotoradar z "nocną" taryfą uwzględnia
    automatyczną zmianę czasu? Bo np. RDS trójki niechętnie ;)

    v.

  • 113. Data: 2010-04-01 19:47:38
    Od: Vax <m...@z...sie>

    W dniu 2010-04-01 19:45, Vax pisze:

    > Ale rozmowa dawno miała miejsce (w zeszłym tysiącleciu)
    > - mogło się coś pozmieniać.

    oczywiście o +15, nie o taryfie nocnej, tą miałem relatywnie niedawno
    i nie podczas kontroli :)

    v.

  • 114. Data: 2010-04-01 19:47:47
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    Piotr Woszczyński pisze:

    > Poparte paroletnim doświadczeniem?

    Tak, możesz te paroletnie przemnożyć * 10.

    > No.. Zdziwiłbym się

    A ja nie, ponieważ widywałem i w takich warunkach. Inna sprawa, że nic
    dziwnego, że zimową porą itd. mniej ich widać - ludzie jeżdżą
    wolniej, spokojniej, ostrożniej.

    > Bo reszta po krzakach się chowa..?

    No cóż, obsługuje np. wypadki.

    > No niestety poparte jako takimi spostrzeżeniami

    Moje też i to na przestrzeni wielu lat i różnych ustrojów
    politycznych.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 115. Data: 2010-04-01 20:01:57
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Icek w <news:hp2hk9$mvt$1@node2.news.atman.pl>:

    > a ja slyszalem, ze rozporzadzenie mowi o maksymalnym bledzie +/- 0,5%

    Oczywiście podasz namiar na to rozporządzenie. Jakoś nie zgadza się to 0.5%
    z zapisami w instrukcji do AD9 -- ktoś dopuścił urządzenie, które nie
    spełnia wymogów określonych w rozporządzeniu?

    > Czytalem gdzies statystyki, ze w sadach karnych uniewinnienia to 0,7% z
    > calosci spraw. A ja mialem 3 sztuki w 2009 roku (3/3).

    W karnych?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 116. Data: 2010-04-01 21:46:08
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 1 Apr 2010 12:20:54 +0200, "neelix" <a...@w...pl> wrote:

    >Policja jest przecież jest od karania.

    "Tworzy sie Policje jako umundurowana i uzbrojona formacje słuzaca
    społeczenstwu i przeznaczona do ochrony bezpieczenstwa ludzi oraz do
    utrzymywania bezpieczenstwa i porzadku publicznego."

    Jest tam coś o karaniu?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 117. Data: 2010-04-01 21:48:15
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 1 Apr 2010 12:38:34 +0200, "neelix" <a...@w...pl> wrote:

> [...]

    _słuzaca_społeczenstwu_ i przeznaczona do ochrony bezpieczenstwa ludzi
    oraz do utrzymywania bezpieczenstwa i porzadku publicznego.

    Wiesz z czego to cytat?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 118. Data: 2010-04-01 21:55:17
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 01 Apr 2010 10:04:20 +0200, Artur Maśląg <f...@p...com>
    wrote:

    >Uogólnienia jak zwykle.

    DK8. Oczywiście. Jak wpadłem autem do rowu to zatrzymała się
    oznakowana KIA, zapytali się czy nic mi się nie stało, pojechali
    dalej. OK. Przyjechał holownik i akurat jak mnie wyciągał jechała
    drogą białostocka, niezonakowana Vectra. Machnąłem ręką, nawet nie
    zwolnili.

    DK1. Na poboczu, w okolicy Radomska leży kobieta. Po gierkówce kręci
    się niezonakowana, kłobucka Vectra. Na CB oczywiście nie odpowiadają.
    Dzwonię na 112, mówię że kręci się tu Wasza nieoznakowana Vectra, może
    by podjechała. "Oni są od innych zadan" - odpowiedź w telefonie -
    "wysyłamy tam radiowóz". Trwa to blisko 30 minut. Nieoznakowany byłby
    w tym miejscu w góra 3 minuty.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 119. Data: 2010-04-01 21:56:25
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 01 Apr 2010 19:19:10 +0200, Artur Maśląg <f...@p...com>
    wrote:

    >Tak, słyszałem i od dawna ich w krzakach nie widziałem.

    ROTFL... Nie rozśmieszaj mnie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 120. Data: 2010-04-01 22:27:50
    Od: WMP <w...@w...pl>

    The_EaGle pisze:
    > Czy ktoś został kiedyś zatrzymany przez video rejestrator za to że
    > jechał 108km/h na 90tce? :) Teren - pola - droga nr 2. Niedziela - mały

    Czytając twoje odpowiedzi stwierdzam że jesteś debilem, i strzel se w łeb z
    pistoletu z pistoletu, zamiast zabijać kogoś na drodze pojebańcu.