eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPolicja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :) › Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
    From: The_EaGle <e...@j...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
    Date: Thu, 01 Apr 2010 17:16:34 +0200

    Artur Maśląg pisze:

    > Tak. Stoją w różnych i z różnych przyczyn. Nie jest prawdą, że
    > przeważnie wybierają sobie miejsca dla nich wygodne. Te miejsca mają
    > wyznaczone.

    Przez kogo wyznaczone? Przez lokalną prasę??? Toż to zwykły policjant z
    wyższymi pagonami kazał im stać w miejscu gdzie wypadków jest 0 a dużo
    ludzi naciska na pedał gazu. Takich miejsc są tysiące.

    Zresztą po co teoretyzować. Słyszałeś o akcji że policja ma wyjść zza
    krzaków? I co jakoś ciągle ich widzę jak siedzą w krzakach w tych samych
    miejscach co 10 lat temu.

    > No, regularne patrole na "gierkówce" na wlocie do W-wy (Siestrzeń
    > itd.)., czy też w okolicach TVN na Wiertniczej.

    > Muszą realizować różne cele, a wpływ do budżetu jest przy okazji.

    Policja nie jest do zbierania datków. Widać że nie rozumiesz po co
    została powołana.

    Pozdrawiam
    Rafał